اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

تلاش برای رونق تولید تأمین عزت کشور است/ تبیین شعار سال جهاد مقدس است

تلاش برای رونق تولید تأمین عزت کشور است/ تبیین شعار سال جهاد مقدس است
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش در جهت رونق تولید ضمن تأمین عزت و استقلال، مبارزه با مستکبران است و این مسئله کار دور از دسترس نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت زینب کبری سلام الله علیها در خصوص نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان«رونق تولید» گفت: حضرت امیر المومنین علیه السلام الگوی برجسته و مناسبی برای ملت ایران در جهت نامگذاری سال ۱۳۹۸ هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام علی علیه السلام از جهات گوناگون در تولید محصولات کشاورزی، عمران و آبادانی، حمایت از مستمندان برای بشریت الگو هستند؛ این امام بزرگوار با استفاده از سرمایه های عظیم الهی زمینه استقامت اقتصادی مسلمانان را فراهم می کردند.

,

وی با بیان اینکه مال پیام جامعه است، ابراز کرد: در قرآن کریم نیز مال و تولید آن را عامل سر پا نگهداشتن مردم دانسته اند و مال باید به گونه ای اداره شود که امام و مردم جامعه به آن متکی باشند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی افزود: رهبر معظم انقلاب با اتکاء بر سیره امیر المومنین علیه السلام شعار «رونق تولید» و مسائل اقتصادی و معیشتی جامعه  را مطرح کرده اند؛ «رونق تولید» به تعبیر دقیق تر بر جهاد تولید استوار است؛ از این بعد جهاد است که دشمنان نمی خواهند ملت ایران سر پا باشد.

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه تلاش در زمینه رونق تولید را باید یک جهاد مقدس بدانیم، عنوان کرد: دشمنان در صدد هستند که به ملت ایران از لحاظ اقتصادی آسیب بزنند؛ بنابراین تلاش در جهت رونق تولید ضمن تأمین عزت و استقلال، مبارزه با مستکبران است و این مسئله کار دور از دسترس نیست.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: تمامی امکانات به دلیل وجود نیروی انسانی شایسته، منابع طبیعی فراوان و ظرفیت علمی مفید وجود دارد و این امکان را به ملت ایران مید هد که از منابع طبیعی به نحو احسن در جهت حرکت به سوی تولید داخل فراهم شود.

,

وی بیان کرد: در کنار عوامل یاد شده، خریداری مردم از کالای داخلی و ایرانی ضروری است؛ چرا که این موضوع به مسائل دینی و ملی کشو بر می گردد و خرید کالای ایرانی تلاش در جهت رونق تولید داخل خواهد بود .

,

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی با تأکید بر اینکه دولت وظیفه دارد تا تشریفات اداری را که سر راه تولید کنندگان قرار دارد بر دارد تا ملت به ظرفیت های خود باور داشته باشند، اظهار کرد: همان گونه که ملت ایران در طول مبارزه و چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی موفق بوده است، در این فصل جدید نیز موفق خواهیم بود.

,

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه دشمن در موضع ضعف قرار گرفته است، خاطر نشان کرد: ملت ایران ایده جدید دارد و زمینه ها برای موفقیت و پیشرفت همه جانبه فراهم است و مطابق فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ما در جهت خودسازی و تمدن سازی ایران اسلامی گام بر خواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه