اخبار داغ

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

مشکلات اقتصادی و معیشتی با رونق تولید حل می شود/ضرورت پای کار آمدن دولت و بانک مرکزی برای حل مشکلات تولیدکننده ها

مشکلات اقتصادی و معیشتی با رونق تولید حل می شود/ضرورت پای کار آمدن دولت و بانک مرکزی برای حل مشکلات تولیدکننده ها
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت : اگر رونق تولید در کشور را رقم بزنیم مطمئنا اشتغالزایی صورت خواهد گرفت و در کنار اشتغالزایی کارخانجات ازحالت رکود بیرون آمده و چرخ های صنعتی فعال خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار راه آرمان ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی و شادباش برای همه مردم اظهار داشت : امیدواریم تقارن آغاز سال جدید با میلاد امام علی (ع) منشا خیر و برکات زیادی برای کشورمان باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی در رابطه با شعار سال ” رونق تولید ” گفت : واقعیت این می باشد که بسیاری از مسائل و نا به سامانی های اقتصادی در بحث تولید است و اگر تولید در کشور رونق پیدا کند مطمئنا بخش زیادی از مشکلات اقتصادی و معیشتی حل خواهد شد .

,

نماینده مردم کرمان و راور خاطر نشان کرد : موضوع رونق تولید ابعاد زیادی دارد که شامل صادرات کالا، واردات مواد اولیه خام ،حمایت مالی دولت از صادرات و تسهیلات ایجاد کردن برای آن ها می شود.

,

زاهدی با بیان این که در بحث گمرکات باید برای مواد اولیه توجه خاص صورت گیرد، ابراز داشت : از سوی دیگر بانک های داخل کشور نیز باید نقدینگی در اختیار کارخانجات و سیستم های تولیدی ائم از بخش کشاورزی ، صنعتی و خدماتی قرار دهند تا این نقدینگی درخدمت تولیدکنندگان در عرصه تولید باعث شکوفایی در کشور شود .

,

وی ادامه داد : اگر رونق تولید در کشور را رقم بزنیم مطمئنا اشتغالزایی صورت خواهد گرفت و در کنار اشتغالزایی کارخانجات ازحالت رکود بیرون آمده و چرخ های صنعتی فعال خواهند شد.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود : اگر به شعار سال قبل که حمایت از کالا و تولید داخلی بوده است نیز توجه کنیم آن شعار نیز سبب رونق در کشورخواهد شد و به نوعی یک پایداری و ثبات در قیمت ها به وجود می آورد و از این نابه سامانی فعلی بیرون خواهیم آمد .

,

زاهدی در پایان اضافه کرد : بنابراین مقدمه رونق تولید در کشور پای کار آمدن بانک ها،دولت و ایجاد قوانین کار و کارگری ساده برای کارفرماهاست تا آن ها بتوانند به راحتی وارد عرصه تولید شوند .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه