اخبار داغ

استاندار مرکزی خبر داد؛

بررسی سازوکارهای لازم برای تحقق شعار سال در کارگروه‌های تخصصی/ بهره‌مندی ۱۵۶۰ واحد تولیدی استان مرکزی از تسهیلات رونق تولید

بررسی سازوکارهای لازم برای تحقق شعار سال در کارگروه‌های تخصصی/ بهره‌مندی ۱۵۶۰ واحد تولیدی استان مرکزی از تسهیلات رونق تولید
استاندار مرکزی پرداخت ۱۲ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید را یکی از اقدام‌های ارزنده سال گذشته در استان مرکزی عنوان کرد و گفت: این تسهیلات به یک هزار و ۵۶۰ واحد تولیدی پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛در خصوص سازوکارهای لازم برای تحقق شعار سال در استان مرکزی گفت: عید نوروز امسال مزین با میلاد باسعادت حضرت علی (ع) است، امیدواریم یکی از بهترین سال‌ها برای تک‌تک ملت ایران رقم بخورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

آقازاده با اشاره به اینکه سال ۹۷ با اتفاقات زیادی همراه بود، اظهار کرد: تحریم‌ها از سوی دشمنان انقلاب اسلامی شدت بیشتری گرفت که هدف از این تحریم‌ها تنها مردم و ملت ایران بود.

,

وی ادامه داد: برگشت و شدت این تحریم‌ها مشکلات، دردسرها و زحماتی را برای مردم ایجاد کرد که ازجمله آن افزایش تورم، برخی گرانی‌ها و کاهش ارزش پول ملی بود.

,

استاندار مرکزی اضافه کرد: دشمنان با این اقدام قصد داشتند مردم ایران را به‌زانو درآورند اما در سال ۹۷ و در ایام‌الله دهه فجر مردم ایران در مناسبت‌های مختلف این دهه حضور پرشور و دشمن‌شکنی داشتند و نشان دادند که هرچقدر تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران بیشتر شود، مردم هوشیارتر و هوشمندتر اقدام می‌کنند.

,

آقازاده اظهار کرد: سال ۹۷ باوجود مشکلات اقتصادی و تنگناهای مالی پر از موفقیت‌های خوب برای مردم استان مرکزی بود و در این سال با تلاش مردم، بخش خصوصی و تولیدکنندگان نرخ بیکاری استان حدود یک و نیم درصد نسبت به مشابه قبل کاهش یافت.

,

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی درزمینهٔ کاهش نرخ بیکاری مقام دوم را در کشور داشت و این پیروزی بزرگی بود که در کنار فشار اقتصادی و تحریم‌ها به دست آمد افزود: این استان با ۶ و ۹ صدم درصد یکی از استان‌های موفق در کاهش نرخ بیکاری در سال گذشته بود.

,

استاندار مرکزی اضافه کرد: سال گذشته با تلاش و همکاری تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان مرکزی آمار بی‌سابقه و غیرقابل‌تصوری درزمینهٔ صادرات غیرنفتی رخ داد که موجب شد صادرات این بخش برای نخستین بار به یک میلیارد دلار افزایش یابد و امید است این رشد در سال جدید بیشتر شود.

,

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام رونق تولید از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: عملیاتی کردن شعار بسیاری از مشکلات کشور را برطرف کرد.

,

آقازاده پرداخت ۱۲ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید را یکی از اقدام‌های ارزنده سال گذشته در استان مرکزی عنوان کرد و گفت: این تسهیلات به یک هزار و ۵۶۰ واحد تولیدی این استان پرداخت شد.

,

وی ادامه داد: درواقع ۲ هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی در استان مرکزی وجود دارد که پارسال بیش از نیمی از این واحدها از تسهیلات رونق تولید بهره‌مند شدند.

,

استاندار مرکزی بیان کرد: کارگروه‌های تخصصی و با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی سازوکارهای لازم برای تحقق شعار سال در استان مرکزی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه