اخبار داغ

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس مطرح کرد؛

حمایت از تولیدکننده لازمه رونق تولید /مسئولان سنگ‌اندازی نکنند

حمایت از تولیدکننده لازمه رونق تولید /مسئولان سنگ‌اندازی نکنند
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، حمایت از تولیدکننده را لازمه رونق تولید عنوان کرد و از مسئولان هم خواست که برای آنها سنگ‌اندازی نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید قاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگارشبکه اطلاع رسانی مرصاد در خصوص شعار سال اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند سالی است در نامگذاری های شعار سال بر روی معیشت و اقتصاد مردم نظر دارند و البته نگرانی و دغدغه همه نیز این موضوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

جاسمی با بیان اینکه در سال گذشته از نظر اقتصای مشکلات زیادی داشتیم، گفت: شعارهای تعیین شده از سوی معظم له نقشه راه است و مسئولان باید در همین مسیر حرکت کنند که البته کار چندان سختی نیست.

,

وی افزود: اگر مسئولان به بخش تولیدی توجه کنند و زمینه را برای مردم و سرمایه گذاران فراهم کنند قسمت عمده ای از مشکلات اقتصادی و بیکاری حل می شود.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال هم مثل سالهای گذشته نباشد و مردم و به ویژه مسئولان سخنان مقام معظم رهبری را نصب العین خود قراردهند.

,

جاسمی تاکید کرد: همچنین مسئولان باید با فراهم کردن زمینه تولید و پهن کردن فرش قرمز برای آن ها در راستای تحقق شعار سال بکوشند در غیر این صورت این سال نیز بدون رونق خواهد گذشت.

,

وی افزود: در سالی که گذشت نه تنها کمکی از سوی مسئولان انجام نشد بلکه شاهد سنگ اندازی آن ها نیز بودیم حداقل در استان ما در بخش صنعت، معدن و تجارت کار خاصی انجام نشد و شرایط هم بدتر شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه