اخبار داغ

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس آئین‌های نوروزی در کرمانشاه

برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس آئین‌های نوروزی در کرمانشاه
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، از برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس آئین‌های نوروزی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ، مهدی عبدالمالکی با اعلام این خبر اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ترویج عکاسی شهری با تاکید بر حفظ هویت نوروز در کرمانشاه و به تصویر کشیدن آداب و رسومِ نوروزی کرمانشاه در برهه‌های زمانی مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

به گفته عبدالمالکی، در نخستین جشنواره ملی عکس آئین‌های نوروزی، زیبایی‌های نوروز در کرمانشاه، اماکن تاریخی و گردشگری کرمانشاه، نوروز در میان قومیت‌های مختلف کرمانشاه، آداب و رسوم مردم این دیار، مناسبت‌های نوروزی و مهمانان نوروزی کرمانشاه محوریت قرار خواهد گرفت.

,

وی با بیان اینکه جشنواره عکاسی مذکور در دو بخش موبایلی و حرفه‌ای برگزار می‌شود، افزود: افراد شرکت کننده می‌توانند از طریق عضویت در کانال گهواره تمدن، یا ثبت نام اینترنتی یا ارسال عکس‌ها در قالب ایمیل در جشنواره حضور یابند.

,

عبدالمالکی آخرین مهلت ارسال تصاویر را شانزدهم فروردین اعلام کرد و گفت: همچنین داوری این تصاویر طی روزهای ۲۹ و ۳۰ جاری انجام خواهد شد و آثار برگزیده نیز در مراسم اختتامیه نیمه نخست اردیبهشت تقدیر می‌شوند.

,

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه تصاویر باید از محدوده جغرافیایی کرمانشاه گرفته شود، گفت: عکاسان می‌توانند در هر دو بخش جشنواره شرکت کنند و نسبت به ارسال حداکثر پنج فریم عکس رنگی یا سیاه و سفید اقدام کنند.

,

به گفته عبدالمالکی جوایز جشنواره مذکور در بخش موبایلی ۷۰۰ هزار تومان، ۶۰۰ هزارتومان و ۵۰۰ هزار تومان به نفرات اول تا سوم و در بخش حرفه‌ای یک میلیون تومان، ۹۰۰ هزار تومان و ۸۰۰ هزار تومان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه