اخبار داغ

سردار ناظری در جمع فعالین فضای مجازی مطرح کرد؛

مسموم کردن فضا، جو سازی و اتهام زنی اولویت دشمن در فضای مجازی است/ گروهک های تروریستی امروز عملیات رسانه ای را مقدم بر کار نظامی می دانند

مسموم کردن فضا، جو سازی و اتهام زنی اولویت دشمن در فضای مجازی است/ گروهک های تروریستی امروز عملیات رسانه ای را مقدم بر کار نظامی می دانند
جانشین سپاه سلمان سیستان وبلوچستان گفت: دشمنان و مخالفان نظام با سه ترفند مسموم کردن فضا و افکار عمومی، جوسازی و اتهام زنی در فضای مجازی به دنبال برهم زدن آرامش روانی جامعه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون؛ سردار محمد ناظری در اولین همایش فعالان فضای مجازی بسیج که در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن بیدار است و شبانه روز کار می کند و ما باید هوشیار باشیم چرا که رصد شبانه روزی و دائم اقدامات ما جزو برنامه های آنها قرار گرفته است و نباید لحظه ای غفلت کنیم.
 
وی افزود: در گذشته از فعالیت مثلث شوم برعلیه نظام جمهوری اسلامی یاد می کردیم اما امروز این مثلث شوم به مربع شیطانی تبدیل شده که یک ضلع آن را نظام سلطه به رهبری آمریکای جنایتکار، ضلع دیگرش را صهیونیسم بین الملل و اسرائیل غاصب و در ضلع سوم کشورهای مرتجع عرب به رهبری عربستان سعودی و در نهایتا معاندان، منافقین و گروهک های ضدانقلاب تکمیل کننده این مربع شیطانی هستند.

ناظری با اشاره به 5 مولفه مهم آسیب های فضای مجازی در کلام مقام معظم رهبری افزود: سبک زندگی سالم، مقابله با خطرات مواد مخدر و اعتیاد، حذف حاشیه نشینی، نظارت بر فضای مجازی و جلوگیری از بی بند و باری جزو مواردی است که رهبر معظم انقلاب بر آنها تاکید دارند که باید مورد توجه همه باشد و برای این موضوعات به خصوص فضای مجازی باید کارگروه های ویژه ای تشکیل شود.

وی ادامه داد: فعالان فضای مجازی به عنوان افسران جنگ نرم هستند که باید خواست و مطالبه های رهبری را عملیاتی کنند که در گام اول  ذائقه سنجی دقیق از مخاطب، ضرورتی انکار ناپذیر است که پس از آن باید با در نظر گرفتن همه دغدغه های رهبری و نیاز روزجامعه برنامه های خود را پیاده سازی کنند.

جانشین سپاه سلمان استان تاکید کرد: باید در کنار تمامی وظایف محوله، در نشر ارزش ها و ترویج باورهای ملی و اسلامی قدم های بلندی برداریم که در این راه حضور چهره های جوان در میان فعالان فضای مجازی یک امیدبخشی جدی است که آتش به اختیار و به دور از محصور شدن در چارچوب سازمانی و اداری می توانند در راه اعتلای کشور گام بردارند.

وی عنوان کرد: امروز داعش در کنار مرزهای سیستان وبلوچستان در حال شکل گیری مجدد است که نظام سلطه و دشمنان انقلاب نیز حامیان آنها هستند، این گروه های تروریستی امروز جهاد و عملیات رسانه ای را مقدم بر کار نظامی خود می دانند و همین موضوع بر نقش پررنگ تر فعالان فضای مجازی در این استان تاکید دارد.

وی خاطر نشان کرد: امروز رسانه های معاند با تمرکز بر موضوعات سیستان وبلوچستان در راستای ضربه زدن به انقلاب و ایجاد شکاف در وحدت پایدار استان در حال فعالیت هستند و رسانه های مکتوب، خبرگزاری ها و کانال های خبری داخلی باید هوشیارتر از گذشته عمل کرده و به آنها اجازه خودنمایی ندهند و الحمدالله تا کنون هم موفق عمل کرده اند.

 این مقام مسئول تاکید کرد: رسانه ها، مطبوعات و نشریات باید دغدغه مند و فعال تر از قبل کار کنند تا با شبکه سازی های سازمان یافته، بتوان در فضای مجازی نیز بر دشمن غلبه کنیم که می توان گفت فعالیت مثبت و قابل تقدیر فعالان فضای مجازی یکی از علل موفقیت کشور در اغتشاشات میدانی گذشته بوده است و باید ادامه دار باشد.

به گفته ناظری؛ با افتخار می گوییم که مردم سیستان وبلوچستان جواب "نه" قاطعی به دشمنان انقلاب دادند اما معاندان در حال سرباز گیری در فضای مجازی هستند و ما نباید از این عرصه غافل شده و لحظه ای کوتاهی کنیم.

جانشین سپاه سلمان با اشاره به وحدت موجود در استان افزود: تروریست هایی که برعلیه مردم کشور اقدام می کنند نه شیعه هستند و نه سنی بلکه جیره خوارانی محسوب می شوند که تنها به دنبال ایجاد شکاف میان شیعه و سنی و رسیدن به اهداف شخصی خود هستند اما وحدت، بصیرت، هوشیاری و درایت این مردم هرگز اجازه قدعلم کردن به آنها را نمی دهد.

وی ادامه داد: مسموم کردن فضا، جوسازی و اتهام زنی یکی از برنامه های پیش روی دشمن در فضای مجازی است که تمرکز بر تاکتیک های جدید روز و تقویت زیرساخت ها و دانش فعالان این عرصه می تواند خنثی کننده تمامی توطئه ها باشد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون؛,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, و,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه