اخبار داغ

دعوت از مسافران نوروزی برای بازدید از تهران/ استقبال مردم از اجرا‌های زنده موسیقی

دعوت از مسافران نوروزی برای بازدید از تهران/ استقبال مردم از اجرا‌های زنده موسیقی
یک عضو شورای شهر تهران گفت: در اراضی عباس‌آباد ویژه برنامه‌های سرگرمی، هنری، تفریحی و نمایشی گوناگونی برای ایام نوروز تدارک دیده شده است که حتما مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا صدراعظم نوری، عضو شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت تدارک برنامه‌های تفریحی متنوع برای مردم در ایام نوروز اظهار کرد: موسم عید نوروز فرصت مناسبی است برای اینکه مردم با تفریح و تفرج قوای جسمی و روحی خود را تقویت کنند و با توان و انرژی کافی برای سال جدید و تلاش آماده باشند لذا لازم است برای تعطیلات این ایام برنامه‌های متنوعی برای آن‌ها فراهم شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید بر اینکه شهر تهران به عنوان پایتخت کشور دارای ظرفیت‌های خوب گردشگری است، ادامه داد: این شهر جاذبه‌های زیادی دارد که اگر به خوبی شناحته شود هم برای شهروندان و هم برای سایر مسافران نوروزی فرصت مناسبی برای گذراندن تعطیلات نوروزی است. 
این عضو شورای شهر تهران منطقه عباس‌آباد را یکی از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری تهران نام برد و تصریح کرد: یکی از نقاط جاذب تهران، مجموعه اراضی عباس‌آباد در محدوده بزرگراه حقانی است که به دلیل پوشش فضای سبز و داشتن برخی اِلمان‌ها جاذبه خاصی برای مردم دارد که پل طبیعت، پارک آب و آتش، پارک طالقانی، باغ کتاب، باغ موزه دفاع مقدس و ... بخشی از این مجموعه هستند. 
صدراعظم نوری افزود: شرایط اقتصادی کشور و هزینه‌های بالای سفر، به گونه‌ای است که همه مردم امکان مسافرت ندارند لذا لازم است که با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح باکیفیت اوقات فراغت مردم به خوبی پر شود و این فعالیت‌ها به گونه‌ای جایگزین سفر باشد. 
وی اظهار کرد: در اراضی عباس‌آباد ویژه برنامه‌های سرگرمی، هنری، تفریحی و نمایشی گوناگونی برای ایام نوروز تدارک دیده شده است که حتما مورد استقبال شهروندان تهرانی و سایر مسافران نورزوی قرار خواهد گرفت. ما هم از شهروندان تهرانی و هم از سایر مسافرانی که به پایتخت سفر می‌کنند، دعوت می‌کنیم که در ایام عید از این مجموعه دیدن کنند و با ارائه پیشنهادات و نظرات خود به مدیریت شهری در جهت ارتقای کیفیت خدمات و برنامه‌های ارائه شده در آینده، مشارکت داشته باشند.
این عضو شورای شهر تهران درباره اجرای‌های زنده موسیقی گفت: تجربه نشان می‌دهد که تئاتر و موسیقی‌های فاخر برای مردم جذابیت خاصی دارد و همیشه مورد استقبال واقع شده است. همه مردم امکان تهیه بلیط گران کنسرت‌ها و تئاتر‌ها را ندارند لذا اجرای چنین اجرا‌هایی قطعا برای مردم خوشایند خواهد بود و لحظاتی لذت‌بخش برای آن‌ها فراهم خواهد کرد.

,
,
,
,
,

خبرگزاری دانشجو

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه