اخبار داغ

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

اراضی عباس‌آباد ظرفیت خوبی برای گردشگران و میهمانان پایتخت دارد

اراضی عباس‌آباد ظرفیت خوبی برای گردشگران و میهمانان پایتخت دارد
میرلوحی گفت:شهر تهران علیرغم روز‌های عادی سال، در ایام نوروز فضای بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه تعطیلات نوروزی فرصت مناسبی برای تفرج است، اظهار کرد: شهر تهران علیرغم روز‌های عادی سال، در ایام نوروز فضای بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و تفریح است چرا که سطح شهر با هنر هنرمندان زیبا شده و معابر و خیابان‌ها بسیار خلوت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: پایتخت کشور ظرفیت‌های گردشگری خوبی دارد که در ایام عید با برنامه‌ریزی ارگان‌های مختلف فضای خوبی برای گردشگران و مسافران نوروزی و آسایش آن‌ها فراهم شده که سرویس‌های ایاب و ذهاب یکی از آنهاست لذا علاقمندان باید این فرصت را مغتنم شمرده و با حضور در مکان‌های گردشگری از تعطیلات خود به خوبی استفاده کنند.

,

میرلوحی با تاکید بر اینکه مجموعه اراضی عباس آباد یکی از بهترین مکان‌های تفریحی تهران است، ادامه داد: این مجموعه فرهنگی-گردشگری ظرفیت و امکانات بسیار خوبی دارد و برنامه‌های متنوعی برای ایام نوروز تدارک دیده است. مجموعه‌ی گردشگری عباس‌آباد از بخش‌های مختلفی همچون گنبد مینا، بوستان آب و آتش، بوستان نوروز، پل طبیعت، باغ نمایش، بوستان توسعه، باغ موزه جواهرات و باغ فلسفه تشکیل شده است که در ایام نوروز پذیرای شهروندان تهرانی و میهمانان پایتخت و حتی گردشگران خارجی خواهند بود.

,

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نشاط اجتماعی مسئله مهمی است، تاکید کرد: همه مردم از کودکان گرفته تا سالمندان نیاز به شادی و شادمانی دارند که تهیه برنامه‌های مفرح برای آنان یکی از وظایف نهاد‌های ذیربط است و ایام نوروز بهترین زمان برنامه‎ریزی برای ایجاد نشاط اجتماعی است.

,

وی با اشاره به اینکه شاید امکان سفر به شهر‌های دیگر بنا به هر دلیلی برای شهروندان تهرانی فراهم نباشد، افزود: هر چندان بهار زیبایی‌های خاص خود را دارد، اما باید برای اوقات فراغت مردم و ایام تعطیلات نوروز طوری برنامه‌ریزی کرد تا حتی اگر مردم به مسافرت نکردند امکان لذت بردن در شهر تهران را هم داشته باشند و با خاطراتی خوب و خوش ایام خود را بگذرانند.

,

میرلوحی درباره نقش موسیقی در ایجاد فضای شاد برای مردم تصریح کرد: فرهنگ ایرانی از موسیقی‌های مختلف و با پیام‌های ارزشمند غنی است که اجرای کنسرت‌های زنده موسیقی می‌تواند به آن فرصت بروز و ظهور دهد و فرصتی باشد تا با اجرای موسیقی لبخند بر چهره گردشگران بنشیند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه