اخبار داغ

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر درگز:

پیش‌بینی اسکان بیش از ۱۰۰۰ نفر شب اقامت برای مسافران نوروزی

پیش‌بینی اسکان بیش از ۱۰۰۰ نفر شب اقامت برای مسافران نوروزی
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر درگز گفت: با توجه به ظرفیت بسیار خوب شهرستان درگز از نظر جاذبه های طبیعی و گردشگری، اسکان مسافران در ایام نوروزی امری مهم است، لذا پیش‌بینی های لازم اسکان بیش از هزار نفر شب اقامت برای مسافران نوروزی در شهرستان درگز انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مددی در گفتگو با صبح توس؛  از پیش‌بینی اسکان بیش از هزار نفر شب اقامت برای مسافران نوروزی در شهرستان درگز خبر داد و اظهار کرد: درگز با توجه به موقعیت جغرافیایی که در آن واقع شده و بهره مندی از آب فراوان و مناظر بسیار زیبا، یکی از مقاصد خانواده هایی است که در طول ایام نوروز تصمیم به مسافرت می گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: در همین راستا پس از برگزاری جلسات متعدد با عوامل ستاد اجرایی سفر، خدمات امدادی، انتطامی، امنیتی و ترافیکی، بهداشتی، تفریحی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اقامتی و غیره برای مسافران پیش بینی شده است.

,

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر درگز عنوان کرد: با توجه به ظرفیت بسیار خوب شهرستان درگز از نظر جاذبه های تاریخی، طبیعی و گردشگری، اسکان مسافران و پذیرایی در خور شأن آنها در ایام نوروزی امری مهم و ارزشمند است که باید به آن توجه کرد؛ دستگاه‌های متولی تمام امکانات موجود خود را برای این هدف پای کار آورده اند تا سفری مطلوب و لذت بخش را برای مسافران رقم بزنند.

,

, ,

مددی گفت: یک واحد هتل دوستاره، سه واحد مهمانپذیر، یک واحد خانه مسافر، 10 مدرسه 6 کلاسه، زائرسرای امامزاده محمدبن دیباج (ع) و مهمانسرای ادارات جمعا با ظرفیت 1005 نفر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

,

وی ابراز کرد: البته علاوه بر موارد مذکور، مساجد، نمازخانه ها و سالنهای ورزشی بعنوان اماکن اسکان اضطراری  با ظرفیت 1500 نفر نیز پیش بینی شده که در صورت لزوم مورد استفاده قرار خواهد گرفت، لذا هیچ گونه نگرانی برای پذیرایی، سرویس دهی و اسکان مسافرین وجود نخواهد داشت.

,

رئیس اداره میراث فرهنگی درگز در پایان خاطر نشان کرد: طبق نظرسنجی های صورت گرفته شهرستان درگز یکی از جذاب ترین و غنی ترین مناطق گردشگری استان خراسان است که طبیعت زیبای این منطقه، مسافران نوروزی را مجذوب خود می کند؛ پیشنهاد ما به مردم میهن عزیز اسلامی ایران آن است که حتما از این خطه سرسبز و دیدنی بازدید فرمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه