اخبار داغ

اختصاص بیشترین تلفات انسانی تصادفات به سیستان وبلوچستان/ از حضور ۲۵۰ تیم گشتی پلیس تا رشد ۱۱ درصدی تردد در جاده ها

اختصاص بیشترین تلفات انسانی تصادفات به  سیستان وبلوچستان/ از حضور ۲۵۰ تیم گشتی پلیس تا رشد ۱۱ درصدی تردد در جاده ها
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین تلفات تصادفات استان طی روزهای اخیر به عابران پیاده بر می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی نام درست در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار کرد: در چهار روز اخیر خوشبختانه حادثه خاص ترافیکی در معابر شهری سطح استان وجود نداشته و نسبت به سنوات گذشته با کاهش آمار در حوزه شهری مواجه هستیم.
 
وی با اشاره به حضور ماموران راهنمایی و رانندگی که به صورت شبانه روزی اقدام به روان سازی معابر می کنند، گفت: خلوت بودن معابر منجر به وسوسه رانندگان و راندن با سرعت غیرمجاز می شود که در همین راستا حدود 80 درصد از تصادفات شهری به عابرین پیاده اختصاص یافته است.
 
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در ادامه از رانندگان خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شد و افزود: رانندگان سرعت مجاز را رعایت کرده و فاصله طولی لازم را با خودروی جلویی حفظ کنند تا شاهد برخورد وسایل نقلیه نباشیم.
 
در ادامه همچنین، کشواد بهروزی زاده؛ رئیس پلیس‌ راه شمال استان سیستان و بلوچستان از حضور250 تیم گشتی پلیس خبر داد و گفت: همکاران ما با تمام توان تلاش دارند تا با ایجاد امنیت ترافیکی، مسافران نوروزی با خاطر آسوده در معابر استان مسافرت کنند.

وی با اشاره به ترافیک روان در محورهای مواصلاتی استان افزود: برابر نتایج به دست آمده از تردد شمارهای سطح استان از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون شاهد رشد 11 درصدی ترددها در جاده های این استان بوده ایم.

رئیس پلیس‌ راه شمال استان از رانندگان خواست با احتیاط کامل و رعایت قوانین و مقررات، از بروز حوادث تلخ نوروز را به کام خود و هموطنان پرهیز کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
, ؛,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه