اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف بیش از ۴۲ کیلو گرم تریاک در زنجان

کشف بیش از ۴۲ کیلو گرم تریاک در زنجان
فرمانده انتظامی استان از کشف 42 کیلو و 870 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری 3 قاچاقچی سابقه دار در یک عملیات پلیسی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رحیم جهانبخش در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف مواد مخدر در زنجان اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر ماموران مبارزه با مواد مخدر استان زنجان از فعالیت یک نفر در امر تهیه و توزیع مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
وی افزود: این فرد  به هویت معلوم با همکاری دو نفر دیگر در یکی از مناطق شهر زنجان  ساکن بود مواد مخدر از نوع تریاک را در اوزان بالا تهیه و توسط عوامل خود توزیع  می کرد.
,
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: به دنبال این اطلاع تیم ویژه ای از ماوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان ایجرود تشکیل و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
,
این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله ماموران با انجام کار اطلاعاتی موفق شدند متهم را به همراه دو نفر از همدستانش شناسایی و پس از اخذ مجوز قضایی آن ها را  در منزل خود دستگیر کنند.
,
سردار جهانبخش با اشاره به اینکه  در بازرسی از منزل این متهم مقدار 42 کیلو و 870 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، خاطر نشان کرد : در این زمینه 3 متهم دستگیر که با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.
,
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آثار مخرب مواد مخدر  ابراز کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت های پلیس  میتواند گام موثری در برخورد با  قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.  
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه