اخبار داغ

رئیس پلیس راه اردبیل:

ترافیک روان در جاده های استان اردبیل برقرار است

ترافیک روان در جاده های استان اردبیل  برقرار است
رئیس پلیس راه استان اردبیل گفت: تمامی محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی در استان اردبیل باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ فتاحی رئیس پلیس راه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،اظهار داشت: اگر چه ترافیک روان در جاده های استان اردبیل با آغاز تعطیلات نوروزی , تب و تاب مسافرتها و تردد جاده ای نیز افزایش یافته است ، اما در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل دارای ترافیک روان هستند و رفت و آمد در آنها بدون هیچ مشکلی جریان دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با بیان اینکه بیشترین حجم ترددها در محورهای نیر - اردبیل ، اردبیل - آستارا و اردبیل – سرچم گزارش شده است گفت: ایستگاه های امنیت و سلامت در محورهای مواصلاتی استان دایر هستند و گشت های محسوس و نامحسوس پلیس راه برای بر عبور و مرور خودروها در جاده های ارتباطی استان نظارت می کنند و همه تمهدیدات لازم برای تامین امنیت و سلامت مسافران اندیشیده شده است.

,

وی با اشاره به بارش های پراکنده در مناطق مختلف استان و احتمال برودت هوا و مه گرفتگی در برخی محورهای مواصلاتی از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و برای حفظ سلامت خود و دیگر مسافران موارد ایمنی به ویژه استراحت به موقع را فراموش نکنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه