اخبار داغ

امام جمعه بندرعباس:

رونق تولید، استقلال اقتصادی به دنبال دارد/ دوستی آمریکا با ایران غیرقابل باور است

رونق تولید، استقلال اقتصادی به دنبال دارد/ دوستی آمریکا با ایران غیرقابل باور است
امام جمعه بندرعباس با تاکید بر پیام نوروزی رهبر انقلاب گفت:رونق تولید استقلال اقتصادی به دنبال دارد اگر چنانچه به آنچه به فرموده معظم له نکنیم استقلالمان کامل نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛آیت الله نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه عبادی، سیاسی نمازجمعه با بیان اینکه سنت مفسر و‌مبین کتاب است،اظهار کرد:کتاب قرآن قانون اساسی بشریت در طول تاریخ است و نیاز به مفسر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با اشاره به اینکه در قرآن تنها خمر حرام شده و غیر از شراب و‌خمر، مست کننده دیگری جزء محرمات ذکر نشده است،افزود:شرب خمر حرام قطعی و بی تردید در تمام مذاهب اسلامی است.

,

نعیم آبادی با بیان اینکه استکبار بر روی مقوله خمر کار می کند،گفت:ملت خمری خمار است و‌خماری یک ملت زمینه ای برای چپاول است لذا نیروی انتظامی بر روی مقوله خمر بیشتر تاکید کند.

,

وی با تسلیت وفات حضرت زینب کبری، بانوی بزرگ اسلام یادآور شد:در مورد مکان دفن حضرت زینب دو سخن است که یکی در شام و دیگری در مصر است بنابر اسناد دینی حضرت در دوران حکومت یزید از مدینه به قاهره تبعید شد که در مصر به لقاح الله پیوست

,

امام جمعه بندرعباس با گرامیداشت  روز جهانی آب گفت: پیش بینی می شود که جنگ آینده بر سر آب باشد چرا که جمعیت بیشتر و مصرف آب نیز افزون شده است

,

نعیم آبادی با اشاره به نام سال و تاکید رهبری بر رونق تولید افزود:امسال سال تولید و رونق است چنانچه اگر تولید رونق پیدا کند استقلال اقتصادی نیز تامین می شود اگر چنانچه به آنچه به فرموده معظم له نکنیم استقلالمان کامل نخواهد شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تصریح کرد: کشور ما در عرصه سیاسی و نظامی استقلال دارد و هیچ کس به خود جرات حمله به ما را نمی دهد اما در مساله اقتصادی با مشکل مواجه هستی.

,

وی یادآور شد: از زمانی که دام داری نکبت شد و‌حتی اسم گاو را هم نتوانستیم تحمل کنیم تا جایی که نام شهرگاوبندی را هم عوض کردیم باید وارد کننده گوشت باشیم
امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه باید دیوار بین خود و دشمن را محکم کنیم، خاطرنشان کرد:آمریکا نکبت و شیطان بزرگ است و‌حتی اگر به دوستی با ایران هم قسم بخورد، قابل باور نیست.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه