اخبار داغ

استاندار کرمان:

رشد ۴۸ درصدی مسافران نوروزی درکرمان

رشد ۴۸ درصدی مسافران نوروزی درکرمان
استاندار کرمان از ورود ۸۸ هزار مسافر نوروزی خبر داد و گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ محمد جواد فدایی استاندار کرمان ظهر امروز در بازدید از ستاد تسهیلات سفر استان از ورود ۸۸ هزار مسافر نوروزی از ۲۹ اسفندماه تا پایان روز اول فرودرین خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۸ درصد رشد دارد.

,

استاندار کرمان افزود: طبق آمار موجود حدود دو هزار نفر  از مسافران نوروزی به طور متوسط از مراکز تاریخی در استان بازدید کردند و این آمار رو به افزایش است.

,

فدائی افزود: از ۲۹ اسفندماه سال ۹۷ تا پایان روز اول فروردین ماه ۲۰ هزار و ۹۱۷ نفر در هتل ها، مهمانپذیرها، خانه های بوم گردی، خوابگاه ها و مهمانسرای ادارات و همچنین مکان های اسکان آموزش و پرورش در استان اقامت داشته اند.

,

وی با اشاره به افزایش ۶۴ درصدی میزان اقامت نسبت به مدت مشابه سال گذشته عنوان کرد: بیشتر این اقامت ها در مکان های آموزش و پرورش و کمترین آن در خانه های بوم گردی بوده است.

,

به گزارش راه آرمان؛ محمد جواد فدائی صبح امروز جمعه ۲ فروردین ماه ۹۸ به همراه معاون امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران استان و خبرنگاران از ستاد تسهیلات سفر استان در باغ موزه هرندی بازدید کردند. استان کرمان با داشتن ۷ هزار اثر تاریخی، ۷۰۰ اثر ثبت ملی و ۷ اثر ثبت جهانی یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور برای مسافران نوروزی است و همه ساله هزاران نفر از این مراکز بازدید می کنند.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه