اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

امسال اولویت کشور معیشت و اقتصاد است/ انتخاب شعار با درایت رهبری بر اساس نیاز اصلی کشور انتخاب می شود

امسال اولویت کشور معیشت و اقتصاد است/ انتخاب شعار با درایت رهبری بر اساس نیاز اصلی کشور انتخاب می شود
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اگر بخواهیم استقلال اقتصادی ما حفظ شود و تحریم اقتصادی دشمن اثر گذار نباشد و معیشت مردم درست شود باید تولید رونق پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک،آیت الله سید احمد میرعمادی در اولین نماز جمعه سال ۹۸ در مصلی الغدیر خرم آباد با بیان این که منتظران ظهور امام مهدی(عج) باید برای تمدن نوین اسلامی تلاش کنند، اظهار داشت: تمدن مهدوی بر تمام فرهنگ ها و تمام تمدن ها غلبه پیدا می کند و این یعنی این تمدن بشری که امروز در جهان کنونی وجود دارد در برابر تمدن نوین اسلامی امام زمان(عج) ناچیز است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی با ابراز این که انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز تمدن نوین اسلامی و ظهور امام مهدی(عج) است، گفت: انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، جامعه اسلامی، امت اسلامی و سرانجام تمدن نوین اسلامی فرآیند پنجگانه تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

,

 

,

امام جمعه خرم آباد با اشاره به وفات حضرت زینب(س)،عقیله بنی هاشم در نیمه ماه رجب بیان داشت: حضرت زینب( س) مظهر صبر و بردباری و اسوه ایمان و استقامت است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی با ابراز این که حضرت زینب(س) زینت پدر بزرگوارش با ویژگی های فراوان است، عنوان داشت: حضرت زینب(س) عارفه کامله و عابده آل علی(ع) است و در عرفان، معرفت، عبادت و ولایت پذیری نظیر ندارد.  

,

 

,

خطیب نماز جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز عملیات شکوهمند فتح المبین در دزفول تصریح کرد: در این عملیات رزمندگان عزیز ما ضربه سنگینی به ارتش رژیم بعث عراق وارد کردند و این عملیات یکی از پرافتخارترین عملیات های دفاع مقدس است.  

,

 

,

به گفته وی رهبری با تأکید بر جوان گرایی در دهه پنجم انقلاب فرمودند: جوانگرایی به معنای پیرزدایی نیست بلکه به این معناست که افراد کنهسال تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند و جوانان تلاش کنند و پیشرو باشند.  

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: فرماندهی جوانان در عملیات فتح المبین و اعتماد به جوانان در این عملیات موجب پیروزی رزمندگان شد لذا امروز هم اگر درمیدان کار و اقتصاد و سیاست مسئولیت به جوانان سپرده شود قطعا جوانان مشکلات را حل خواهند کرد.  

,

 

,

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید گفت: انتخاب شعار با درایت و تدبیر رهبری بر اساس نیاز اصلی کشور انتخاب می شود تا تمام امکانات و مدیریت ها به این سمت کشیده بشوند.  

,

 

,

امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: امسال اولویت کشور معیشت و اقتصاد است اگر بخواهیم استقلال اقتصادی ما حفظ شود و تحریم اقتصادی دشمن اثر گذار نباشد و معیشت مردم درست شود باید تولید رونق پیدا کند.  

,

 

,

وی تاکید کرد:کار و زمینه اشتغال با رونق تولید بوجود می آید واز مسئولین استانی می خواهیم به فکر راه اندازی کارخانه های تعطیل شده باشند و ظرفیت تولید بالایی دارند.  

,

 

,

آیت الله میرعمادی از عملیات تروریستی هفته گلشته در نیوزلند و شهادت ۵۰ نفر از مسلمانان یاد کرد و گفت: متاسفانه غرب و اروپا از کنار این عملیات تروریستی به راحتی عبور کردند و حاضر نشدند اسم عملیات تروریستی را بر روی این جنایت بگذارند.  

,

 

,

وی با بیان این که این عملیات همان دنباله اسلام هراسی است که در غرب دنبال می شود،تصریح کرد: آن ها می خواهند چهره اسلام را رذیلانه جلوه دهند،این قرن مقابله اسلام با استکبار جهانی است و ان شالله پیروزی از آن اسلام و مسلمانان خواهد شد.

,

 

,

شعار سال با عمل کردن به آن محقق می شود

, شعار سال با عمل کردن به آن محقق می شود ,

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد با اشاره به نامگذاری شعار سال اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امسال را سال رونق تولید نامگذاری کردند که تحقق این شعار در گرو عمل به این شعار است.

,

 

,

وی اضافه کرد: رونق تولید در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی و در صنایع کوچک بسیار مهم است و باید تقویت شود که روستائیان نیز باید به رونق تولید توجه ویژه کنند و با تولید  محصولات کشاورزی و دامداری به رونق تولید در کشور کمک کنند.

,

 

,

به گفته وی مسئولان اجرایی باید از تولیدات خانگی روستائیان حمایت کنند و با تقویت کارگاه های کوچک اشتغال را رونق ببخشند.

,

 

,

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: امسال سال فرصتهاست و نباید مسئولان اجرایی کشور تحت تاثیر دشمن باشند چرا که دشمن 40 سال است که ما را تهدید می کند ولی کاری از پیش نبرده است.

,

 

,

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سخنان رهبری در جمع مردم مشهد افزود: رهبری فرمودند دشمن قصد مجهز کردن عربستان به سلاح موشکی را دارد و  ما از این کار دشمن ناراحت نیستیم زیرا به زودی این تجهیزات به دست مجاهدان اسلام خواهد افتاد.

,

 

,

وی در بخش دیگری با اشاره به حادثه تروریستی در مسجد نیوزلند گفت: این کار افراطی های منحرف متاثر از تبلیغات شوم دشمنان بود که انجام دادند.

,

 

,

حجت الاسلام حسینی سالها حمله عربستان به سمن را رسیوایی برای عربستان برشمرد و اضافه کرد: پنج سال است که عربستان به یمن حمله کرده و در این سالها تنها رسوایی نصیب عربستان شده و خون پاک کودکان بیگناه یمن، رژیم آل سعود را نابود خواهد کرد.

,

 

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفرهای نوروزی و آمار بالای تصادفات افزود: با توجه آمار تلفات تصادف جای تاسف است که برخی قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کنند در صورتی که باید با حوصله رانندگی کرد تا این گونه حوادث تلخ رخ ندهد.

,

 

,

وی با اشاره به سالروز عملیات فتح المبین افزود: عملیات فتح المبین عملیاتی بود که بعثی ها را شوکه کرد و 15 هزار اسیر از دشمن در این عملیات گرفته شد.

,

 

,

امام جمعه بروجرد ضمن عرض تسلیت سالروز وفات حضرت زینب(س) گفت: این بانوی بزرگ از عظمت بالایی برخوردار بود و باید زینب گونه رفتار کنیم تا پیام شهدا را به نسل های بعدی برسانیم.

,

 

,
حمله تروریستی به مسلمانان نیوزیلند نژادپرستانه است 
, حمله تروریستی به مسلمانان نیوزیلند نژادپرستانه است ,
 
,
 حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کوهدشت ضمن تبریک سال جدید اظهار کرد: خداوند متعال با چشم، دیده نمی‌شود ولی بایستی قرآن، اهل‌بیت (ع) و علمای دین که تابلو خدا هستند را در مقابل چشم خود بگذاریم و در مسیر الهی قدم برداریم.
,
 
,
 
,
وی افزود: محرک واقعی بایستی خداوند متعال باشد، چراکه انسان بایستی فعالیت خود را در آن مکانی که مورد رضایت الهی هست، پیاده کند.
,
 
,
 
,
خطیب جمعه کوهدشت با اشاره به سخنان مقام معظم رهبرى در جمع اعضاى مجلس خبرگان‏ اظهار داشت: حضرت آقا درزمینهٔ نحوه مواجهه و برخورد با مشکلات و چالش‌ها ده محور اساسی را بیان نمودند که عبارت‌اند از:1- مواجه ابتکارى ۲- امیدوارانه ۳- شجاعانه ۴- مدبرانه ۵- تهدیدنگر ۶- شناختن ۷- کنترل احساسات ۸- رعایت ضوابط شرعى و قانونی ۹- در نظر گرفتن تجارب ۱۰- انگشت اتهام به‏سوى دشمن که این موارد چراغ راه حرکت درست ما براى اداره جامعه وزندگی شخصى است.
,
 
,
 
,
طهماسبی الگوى قرآنى را، راه‌حل مواجهه با چالش‏هاى فراروى کشور برشمرد و تصریح کرد: در بیانیه گام دوم به تدبیر و تقویت اقتصاد مستقل کشور اشاره‌شده است که برای پیاده کردن شعار امسال که «رونق تولید» است بایستی تولید افزایش‌یافته و این کار سرمایه، مدیریت دقیق، نظارت هوشمندانه، توزیع عادلانه و شناسایی ظرفیت‌های هر منطقه را می‌طلبد.
,
 
,
 
,
وی با اشاره به ترس دشمنان از رویارویی نظامی علیه ایران خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت شعار «حمایت از کالاى ایرانى» تا اندازه‌ای انجام شد ولی تا حد مطلوب فاصله زیادی داریم که امیدواریم در آینده نزدیک به آن برسیم.
,
 
,
 
,
 خطیب جمعه کوهدشت دانش پهپاد را نماد جدید اقتدار ایران در عرصه منطقه ‏اى و بین المللى برشمرد و عنوان داشت: رزمایش پهپادى اخیر ایران در جزیره قشم و در کنار ناوها و پایگاه‏هاى دشمن در خلیج‌فارس، جهان را متوجه قدرت ایران کرد که همان قدرت دین، اسلام و مدیریت جهادی است.
,
 
,
 
,
طهماسبی با اشاره به حمله تروریستی به مسلمانان دو مسجد «نور» و «لینوود» نیوزیلند، این عمل را نژادپرستانه خواند و گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود در حرم مطهر رضوی کانال مالی میان ایران و اروپا را به یک شوخی تلخ تعبیر کرد و فرمود که اروپائیان از پشت خنجر زده‌اند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه