اخبار داغ

رئیس پلیس راه قزوین:

ترافیک در آزادراه‌های استان سنگین است

ترافیک در آزادراه‌های استان سنگین است
رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: با وجود ترافیک سنگین اما تردد به راحتی و روان انجام می‌گیرد و خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده‌های استان اظهار کرد: اکنون در تمامی محورهای اصلی استان از جمله اتوبان قزوین-رشت، قزوین-زنجان و قزوین-تهران شاهد ترافیک سنگین هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با بیان اینکه موج اول سفرها از امروز آغاز شده است، افزود: با وجود ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی اما تردد به راحتی و روان انجام می‌گیرد و خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد.

,

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: رانندگان محترم رعایت فاصله از خودروی جلویی و توجه به سرعت مطمئنه را جدی بگیرند و با رعایت قوانین و ایمنی در جاده به داشتن سفری ایمن و سلامت کمک کرده و از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

,

, , ,

این مسئول بیان کرد: با توجه به حجم سنگین ترافیکی از توقف در حاشیه اتوبان‌ها خودداری و در صورت نیاز در مجتمع‌های بین راهی و توقف گاه‌های تعیین شده استراحت کنند.

,

استان قزوین دارای شش هزار و ۶۷۱ کیلومتر راه بوده که ۲۱۷ کیلومتر آن آزادراه، ۲۶۷ کیلومتر بزرگراه، یک هزار و ۳۶۷ کیلومتر راه اصلی و فرعی و مابقی نیز راه روستایی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه