اخبار داغ

خطیب جمعه کرج در نمازجمعه این هفته:

مسئولان پاسخگوی عملکردشان در حوزه اقتصاد مقاومتی باشند/ باید عرصه بر لیبرال‌های که در بدنه حاکمیت نفوذ کرده‌اند، تنگ شود

مسئولان پاسخگوی عملکردشان در حوزه اقتصاد مقاومتی باشند/ باید عرصه بر لیبرال‌های که در بدنه حاکمیت نفوذ کرده‌اند، تنگ شود
آیت الله حسینی همدانی گفت: در جنگ اقتصادی، فرمانده رئیس دولت است، فرمانده ابتدا باید بپذیرد که در جنگ هستیم سپس اقتصاد مقاومتی و الزامات این مهم را نیز بپذیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، امام جمعه کرج و نماینده ولی فقیه در استان البرز ضمن تبریک سال نو در خطبه های نمازجمعه این هفته کرج، به  نام گذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال رونق تولید اشاره کرد و گفت: نام‌گذاری امسال توسط رهبری مثل سال‌های گذشته با محوریت اقتصاد بود. این مهم بر حرکت مسئولان و مردم به سمت رونق تولید تأکید دارد.
وی با تأکید بر اینکه رونق تولید یعنی فعال شدن مراکز صنعتی و تولیدی که منجر به شکوفایی اقتصاد می‌شود، گفت: رونق تولید در همه عرصه‌ها موردنظر است زیرا با تحقق این مهم رونق اشتغال و بازار فروش را شاهد خواهیم بود.

و در ادامه ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت زینب کبری (س)، افزود: توجه به زندگی این بانوی بزرگوار ما را با منش و رفتار سیاسی و نقش‌آفرینی وی در حادثه عظیم کربلا آشنا می‌کند.

آیت الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه دشمنان برای ترویج الگوی زندگی غربی میان زنان جامعه اسلامی تلاش می‌کنند، تاکید کرد: حضور زنان باعفت و پاک‌دامنی در اجتماع و مشارکت های اجتماعی ، نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
وی حضرت زینب (س) را الگوی تمام‌عیاری برای زنان مسلمان دانست و گفت:  این بانوی بزرگوار عالمه با بصیرتی بود و در هرزمانی به وظیفه خود به‌خوبی عمل می‌کرده است.


امام جمعه کرج در بخش دیگری از خطبه های امروز افزود: به‌تازگی و هم‌زمان چهار فاز بزرگ گازی در کشور افتتاح شد که از این مهم می‌توان به‌عنوان اولین حرکت انقلابی در عملی کردن گام دوم انقلاب یادکرد
خطیب جمعه کرج گفت: با توجه به جنگ اقتصادی که کشور امروز با آن مواجه است، باید تمرکز ما بر رونق تولید باشد، حال این سوال مطرح می‌شود که چرا عده‌ای این مسئله را باور ندارند که برای عبور از مشکلات اقتصادی باید به فرامین رهبری گوش کنند؟

آیت الله حسینی همدانی بابیان اینکه مسئولان باید درباره عملکردشان در خصوص اقتصاد مقاومتی توضیح دهند، گفت: در جنگ اقتصادی، فرمانده رئیس دولت است، فرمانده ابتدا باید بپذیرد که در جنگ هستیم سپس اقتصاد مقاومتی و الزامات این مهم را نیز بپذیرد. فرمانده باید از همه ظرفیت‌ها برای غلبه بر دشمن استفاده کند، در برخورد باکسانی که ستون پنجم دولت هستند به‌خصوص دانه‌درشت‌ها به‌هیچ‌وجه ملاحظه نداشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه در بیانیه گام دوم به راهکارهای مهمی برای بهبود شرایط اقتصادی اشاره‌شده است، گفت: رهبری به برخی از این راهکارها در سخنرانی آغاز سال نو تأکید دوباره داشتند.

خطیب جمعه کرج با اشاره به اینکه رهبری تأکیددارند که کارها به دست جوانان مؤمن و انقلابی سپرده شود، گفت: به‌تازگی و هم‌زمان چهار فاز بزرگ گازی در کشور افتتاح شد که از این مهم می‌توان به‌عنوان اولین حرکت انقلابی در عملی کردن گام دوم انقلاب یادکرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه رهبری تهدیدات دشمن را رجزخوانی دانستند، گفت: مقصود از بیان این مسائل جلب‌توجه مسئولان اجرایی کشور به توان داخلی است یعنی به‌گونه‌ای عمل شود که دشمن فکر حمله به سرش نزند.

خطیب جمعه کرج در بخش دیگری به گلایه رهبری از مجلس اشاره کرد و افزود: رهبری به تلاش دشمنان برای اشاعه سبک زندگی، عدم اعتماد به غرب اشاره کردند و نسبت به سند ۲۰۳۰ دوباره هشدار دادند.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان و طلاب باید مطالبه گر باشند، گفت: باید عرصه بر لیبرال‌های که در بدنه حاکمیت نفوذ کرده‌اند، تنگ شود.

امام جمعه کرج با اشاره به ششم فروردین سالروز حمله نظامی عربستان به یمن در فروردین ۹۴، گفت: طی این سال‌ها نهایت جنایت توسط ائتلاف سعودی در یمن رخ داد. ۶۵ هزار غیرنظامی و ۸۵ هزار کودک به شهادت رسیدند. جنایات یمن با حمایت اروپا و آمریکا انجام می‌شود، انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی دیگر از کشورهای اروپایی ازجمله بزرگ‌ترین فروشندگان اسلحه به آل سعود هستند و  اسرائیل از جنگ یمن سود می‌برد.

خطیب جمعه کرج در پایان با اشاره به حمله تروریستی به مسجدی در نیوزلند گفت: در این جنایت ۵۰ نفر جان خود را از دست دادند و این در حالی بود که رسانه‌های غربی نسبت به این حادثه بی‌تفاوت بودند. دشمنان تلاش می‌کنند اسلام هراسی کنند این در حالی است که امروز چند صد هزار نفر در نماز جمعه نیوزلند شرکت کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه