اخبار داغ

افزایش وقوع سرقت در ایام نوروز/ کاهش ۱۵ درصدی کشته‌شدگان تصادفات جاده‌ای

افزایش وقوع سرقت در ایام نوروز/ کاهش ۱۵ درصدی کشته‌شدگان تصادفات جاده‌ای
فرمانده ناجا با اشاره به کاهش ۱۵ درصدی جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل، از افزایش وقوع سرقتها در این ایام خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس اصفهان با بیان اینکه امسال رانندگان، توصیه‌های پلیس را بیشتر رعایت کرده‌اند، گفت: در 6 روز اخیر جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای 15 درصد و وقوع تصادفات جاده‌ای نیز سه درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فرمانده ناجا ادامه داد: در بررسی‌های مشخص شده، 55 درصد تصادفات جاده‌ای به علت خستگی و خواب‌آلودگی راننده روی می‌دهد که به رانندگان توصیه می‌شود بعد از هر دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند.

,

وی با اشاره به راه‌اندازی 45 ایستگاه امنیت و سلامت در جاده‌های استان اصفهان، تصریح کرد: این ایستگاه‌ها در تمام جاده‌های کشور راه‌اندازی شده‌اند و هدف از آن، استراحت رانندگان، سرنشینان و رفع خستگی آنها است.

,

به گفته اشتری پرسنل نیروی انتظامی امنیت را در مرزها، جاده‌ها و داخل شهرها تأمین می‌کنند و تاکنون هیچ مشکل امنیتی گزارش نشده است.

,

فرمانده ناجا یادآور شد: متأسفانه وقوع سرقتها در این ایام افزایش یافته که مردم باید فرصت ارتکاب جرم سرقت را از سارقان سلب کنند و پلیس نیز در این رابطه با جدیت فعالیت می‌کند و امیدواریم شاهد کاهش سرقتها نیز باشیم.

,

اشتری با اشاره به افزایش مسافرتها در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال قبل، از رانندگان خواست، توصیه‌های پلیس را رعایت کرده و مسیر سفر را نیز جزء سفر بدانند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه