اخبار داغ

نماینده مردم شهربابک در مجلس:

حل مشکلات اقتصادی و اشتغال با مدیریت صحیح منابع مالی کشور توسط مسئولین/مبادلات منجر به رونق تولید می شود

حل مشکلات اقتصادی و اشتغال با مدیریت صحیح منابع مالی کشور توسط مسئولین/مبادلات منجر به رونق تولید می شود
اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: امروزه قوای سه گانه و مسئولین کشور باید منابع مالی را به شکلی مدیریت کنند که این منابع در چرخه اقتصادی کشور مشکلات اقتصادی و اشتغال را حل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و با اشاره به تبیین شعار سال از سوی مقام معطم رهبری با عنوان «رونق تولید» گفت:رونق تولید یکی از نکات برجسته ای است که بعد از تحریم هایی که آمریکا علیه ایران قرار داده باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  امروز آمریکا می خواهد در مسئله صادرات نفت ایران به سایر کشورها مشکل ایجاد کند، ادامه داد: بر همین اساس ما باید به بخش های صنعت و معدن کشورمان توجه بیشتری داشته باشیم و همچنین مشکلات واحدهای تولیدی را مرتفع کنیم.

,

وی بیان کرد: برای اداره یک کشور نیاز به صادرات و واردات است و به ویژه در شرایط کنونی برای اینکه بتوایم مشکلات اقتصادی را حل کنیم نیاز به صادرات غیر نفتی داریم؛ تبادلات داخلی و خارجی می تواند منجر به رونق اقتصادی و تولید در کشور شود؛ بر همین اساس مقام معظم رهبری به رونق تولید در زمینه های مختلف تأکید داشتند.

,

اسدی افزود: به این معنی که اگر بتوانیم نیازهایی که کشور در بخش های مختلف دارد با رونق اقتصادی و تولید به حرکت در آوریم به دنبال آن اشتغال به وجود خواهد آمد و اشتغال زمانی ایجاد می شود که منابع مالی به گردش در آید.

,

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امروزه قوای سه گانه و مسئولین کشور باید منابع مالی را به شکلی مدیریت کنند که این منابع در چرخه اقتصادی کشور مشکلات اقتصادی و اشتغال را حل کند.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: تمرکز مدیریت و رونق اقتصادی و اشتغال در کشور که از اهم واجبات است باید ایجاد گردد.

,

اسدی با اشاره به حوزه انتخابیه خود در پایان خاطر نشان کرد: در شهرستان شهربابک بر مسائل معدنی، اکتشاف و توسعه معادن در این منطقه که بهتر از نفت هم می تواند اشتغال ایجاد کنند و ارز آوری داشته باشد، متمرکز شده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه