اخبار داغ

مدیر گروه بیماری های دانشکده علوم پزشکی سیرجان تشریح کرد؛

توصیه‌های بهداشتی و درمانی در سفر های نوروزی

توصیه‌های بهداشتی و درمانی در سفر های نوروزی
اسدی گفت: اگر از رستوران استفاده می کنید یا ماده غذایی خریداری شده مشکل داشت سامانه رایگان ۱۹۰ را بخاطر بسپارید(و خود بازرس بهداشت خودباشید)با پیامک شکایت به این سامانه بلافاصله پیگیری انجام واز طریق پیامک نتیجه به شما اعلام می گردد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسدی مدیر گروه بیماری های دانشکده علوم پزشکی سیرجان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان در خصوص توصیه های بهداشتی در سفر های نوروزی اظهارداشت: آب آشامیدنی شهرهای ایران تا آب لوله کشی فضای سبز و پارکها باهم متفاوت است پس هرگز از آب و شیر آب فضاهای سبز و پارک ها برای آشامیدن استفاده نکنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی در ادامه افزود:در طول سفر بهترین غذایی که فاسد نمی شود و فرد را دچار مسمومیت نمی کند ماست چکیده و خود ماست است که کمترین فسادپذیری و بالاترین ماندگاری را دارد.

,

اکبر اسدی اذعان داشت:اگر از رستوران استفاده می کنید یا ماده غذایی خریداری شده مشکل داشت سامانه رایگان ۱۹۰ را بخاطر بسپارید(و خود بازرس بهداشت خودباشید)با پیامک شکایت به این سامانه بلافاصله پیگیری انجام واز طریق پیامک نتیجه به شما اعلام می گردد.

,

وی در ادامه افزود:همراه خود جعبه کمک های اولیه و چند بسته قرص مسکن و سرماخوردگی داشته باشید. مدیر گروه بیماری هایی علوم پزشکی سیرجان افزود: در صورت گردش در طبیعت(اگر قارچی پیدا کردید از سمی بودن و نبودن آن اطلاع حاصل کرده و بعد مصرف کنید) قارچ های غیرسمی ظاهری سالم و با قوام و محکم دارد و کلاهک قارچ سالم دارای سفتی می باشد.

,

وی گفت:درصورتیکه توسط حیوانی مثل سگ و یا روباه و گربه دچار گاز گرفتگی شدید حتما جهت تزریق واکسن با مراکز بهداشت هر شهر هماهنگی لازم را انجام دهید.

,

اسدی افزود: هرگز تن ماهی را قبل ۲۰ دقیقه جوشاندن در آب استفاده نکنید و اگر کنسرو لوبیا و خاویار بادامجان خریداری کردید حتما به تاریخ تولید و تاریخ انقضا و علامت استاندارد توجه ویژه نمایید

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه