اخبار داغ

عیدی مسئولان هرمزگانی به گردشگران؛

افزایش نرخ بلیط شناورها و تاکسی برون شهری در ایام نوروز!

افزایش نرخ بلیط شناورها و تاکسی برون شهری در ایام نوروز!
افزایش یکباره قیمت بلیط شناورها وکرایه تاکسی برون شهری همزمان با اوج گرفتن سفرهای نوروزی موجی از انتقاد و گلایه به دنبال داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  هرمز؛بحران های اقتصادی چند ماه اخیر و‌نوسان لحظه ای قیمت ها در ماههای اخیر تبعات منفی به پیکر جامعه وارد ساخته که آحاد جامعه خصوصا قشر متوسط را متحمل بیشترین آسیب ها کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فعالیت پشت پرده دشمنان انقلاب و البته طمع ورزی عده ای سود جو موجب شده تا در این جنگ نابرابر اقتصادی شاهد خسارات و زیان های بسیاری در جامعه باشیم.

,

گذشته از اقدامات خرابکارانه مخالفان نظام برای از پا درآوردن جامعه بصیر و صبورمان، اقدامات کارشکنان عده ای در آب به آسیب ریختن دشمن در سایه ضعف عملکرد دستگاهها و فقدان نظارت صحیح موجب نارضایتی عمومی شده که بعضا موج اعتراضات و حق طلبی عمومی از گوشه و کنار کشور دیده می شود.

,

روزهای پایانی سال ۹۷و قرارگرفتن در آستانه سال نو موجب شد تا مردم فارغ از تمام مشکلات و مضیقه ها با حضور پرشور و شوق غیر قابل وصف به استقبال بهار بروند و به تمام برنامه های خرابکارانه دشمنان دهن کجی کنند.

,

اوج گیری سفرهای نوروزی به هرمزگان

, اوج گیری سفرهای نوروزی به هرمزگان,

موج سفرهای نوروزی همزمان با سراسر کشور از آخرین روزهای اسفند به هرمزگان آغاز شده و سراسر این استان جنوبی شاهد خیل عظیمی از مسافران و‌گردشگرانی است که به امید گذراندن تعطیلاتی خوش رنج سفر را متحمل شده و سختی راه به جان خریده اند.

,

جزایر قشم، کیش، هرمز و‌شهرستان بندرعباس شاهد بیشترین نرخ ورود گردشگر است و شهرستان های حاجی آباد، پارسیان،جاسک و رودان به عنوان مرزهای ورودی استان زیربار ترافیک مهمانان نوروزی رفته اند.

,

کاهش ارزش پول ملی و کم شدن قدرت خرید مردم موجب شده تا استان هرمزگان که تا سال های پیش به عنوان مرکز خرید شهرت یافته بود اکنون شاهد حضور طبیعت گردان به واسطه ظرفیت های بی نظیرش باشد اما اقدام غیرکارشناسانه مسئولان در ایام ‌نوروز موجی از انتقادات را به مدعیان تدبیر روانه ساخته است.

,

افزایش یکباره نرخ کرایه ها موجب ایجاد نارضایتی گردشگران و شهروندان از اقدام شبانه مسئولان آن هم در ایام سفرهای نوروزی و اوج گرفتن ترددها شده چرا این افزایش ها در شرایط نابسامان اقتصادی فشاری مضاعف به خانواده هاست.

,

, ,

افزایش ۲۰درصدی نرخ بلیط شناورها

, افزایش ۲۰درصدی نرخ بلیط شناورها,

طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار با افزایش ۲۰درصدی نرخ کرایه شناورها، مسیر بندرعباس به قشم و بالعکس برای مسافران شهروند قشم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و برای سایر مسافرین ۲۰ هزار تومان اعلام شده است.

,

مسیر بندرعباس به هرمز و بالعکس برای اهالی هرمز ۷ هزار تومان، دانشجویان ۱۰ هزار تومان و برای سایر مسافرین ۱۵ هزار تومان است.
مسیر هرمز به قشم و بالعکس برای اهالی ۹ هزار تومان و برای سایر مسافرین ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان است.

,
,

مسیر بندرعباس به جزیره لارک برای مسافرین ۳۰ هزار تومان است و تمامی مسیر‌های دریایی مرکز استان برای گردشگران خارجی به ازای هر سفر دریایی ۳۰ هزار تومان مصوب شده است .

,

افزایش کرایه تاکسی برون شهری مسیر بندرعباس به حاجی آباد و‌ برعکس موضوع دیگری است که با گلایه مسافران نسبت به این تصمیم شبانه و‌غیرکارشناسه همراه بوده است.

,

, ,

کرایه تاکسی برون شهری در تب و تاب نوسان

, کرایه تاکسی برون شهری در تب و تاب نوسان,

در روزهای اخیر در حالی کرایه تاکسی برون شهری حاجی آباد به صورت یکباره و بدون اعلام قبلی از ۱۸هزار تومان به ۲۰هزار تومان افزایش یافته که قیمت حامل های سوخت تغییر نکرده و‌نوسان قیمت ها در زمینه کرایه ها کنترل شده بود.

,

علاوه بر افزایش بهای نرخ کرایه آنچه که بیشتر اعتراض و انتقاد مسافران را موجب شده رها کردن مسافران در میدان ورودی شهر و در محل ایستگاه توقف تاکسی های برون شهری است این در حالی است که تا پیش از این رانندگان موظف بودند مسافران‌خود را تا میدان نخل ناخدا برسانند.

,

رها کردن مسافران در میدان ورودی شهر که امکان تردد آسان وجود ندارد علاوه بر تحمیل هزینه مضاعف موجب نگرانی و دلهره می شود چرا که توقف در حاشیه خیابان غیر ایمن و با وجود خیل عظیم تردد خودروهای سبک و سنگین قطعا نمی تواند حس رضایت را به دنبال داشته باشد.

,

انتظار می رود در نخستین روزهای سال که حجم ترددها به استان تا چندین برابر افزایش یافته با نظارت دقیق و اعمال قوانین مناسب نبض بازار هزینه ها را در دست بگیرند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه