اخبار داغ

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب خبر داد؛

اسکان ۴۰۰ نفر روز مهمان نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان میاندوآب

اسکان ۴۰۰ نفر روز مهمان نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان میاندوآب
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب گفت: در چهار روز گذشته و با آغاز سفرهای نوروزی تاکنون 400 نفرروز در مراکز اسکان فرهنگیان در میاندوآب اسکان یافته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش میاندوآب امروز در جریان بازدید فرماندار این شهرستان از مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان، اظهار کرد: در چهار روز گذشته و با آغاز سفرهای نوروزی تا دوم فروردین، ۴۰۰ نفرروز شامل ۳۱ خانواده در مراکز اسکان فرهنگیان در میاندوآب اسکان یافته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

بهروز تقی نژاد گفت: از این تعداد ۳۲۵ نفر روز در مدارس و ۷۵ نفر روز نیز در باشگاه فرهنگیان اسکان یافته اند.

,

وی با اشاره به اینگه پیش بینی می کنیم امسال نسبت به سال گذشته افزایش آماری داشته باشیم، گفت: سه مکان برای اسکان مسافران توسط آموزش و پرورش میاندوآب پیش بینی شده است.

,

تقی نژاد اظهار کرد: سه مکان با ۳۳ اتاق به ظرفیت ۱۵۰ نفر شامل دو باب مدرسه و نیز باشگاه فرهنگیان به صورت شبانه روزی به مسافران و فرهنگیان خدمات ارائه می کنند و تمامی امکانات رفاهی و خدماتی برای مسافرین در آنها تعبیه شده است.

,

هم چنین مهدی قهرمانی به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش و با حضور در مراکز اسکان نوروزی فرهنگیان در میاندوآب، ضمن دیدار و تبریک سال نو به مسافران، با آنها به گفت و گو پرداخت.

,

در این دیدارها قهرمانی از زحمات و تلاش های انجام گرفته برای اسکان مسافران نوروزی قدردانی کرد.

,

, , , , , , , , ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه