اخبار داغ

سعید جلیلی:

راهیان نور یک ثروت برای جامعه است

راهیان نور یک ثروت برای جامعه است
نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی گفت: راهیان نور یک ثروت برای جامعه است و با الهام گیری از دفاع مقدس می توان مشکلات کشور را با اتکا به جوانان در سال «رونق تولید» تبدیل به فرصت کرد و نیروهای انقلابی در حقیقت دیده بان کشور و جامعه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح توس؛ سعید جلیلی  صبح امروز در جمع بیش از ۳ هزار نفر از زائران راهیان نور در پادگان ثامن الائمه (ع) حمیدیه اهواز  گفت: حضور در این مناطق یادآور شهدا و راهیان نور یک ثروت برای دفاع مقدس است حضور در مناطق عملیاتی ویژگیهای خاصی دارد که بعدا از سالها شهدا را فراموش نکرده ایم و راه شهدا همچنان باقی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

نماینده مقام معظم رهبری در شورای امنیت ملی در ادامه اظهار داشت: شهدا  به ما پیام بشارت و امید داده و همین شهدا در دوران دفاع مقدس به ما مسیر را نشان دادند چگونه می شود کار های بزرگ کرد و با الهام گیری از دفاع مقدس می توان مشکلات را تبدیل به فرصت کرد.

,

 

,

وی بیان کرد: راهیان نور یک فناوری برای استخراج موفقیت جنگ است حرکت انقلابی رو به پیشرفت است و مبنای اردوی راهیان نور عملیات های اقتصادی صورت گیرد.

,

 

,

جلیلی خاطرنشان کرد: امروز دشمن با فشار اقتصادی ملت را در استیصال قرار داده و لازم است با تمام توان با  تلاش نیروی مومن  و جوان انقلابی در سال «رونق تولید»  بتوانند توانمندیهای اقتصادی‌اش را نشان دهد 

,

 

,

جلیلی اظهار کرد: جوانان انقلابی نباید بنشیند تا برایشان فرش قرمز پهن کنند بلکه باید با ابتکارات خود بتواند حماسه اقتصادی ایجاد کنند.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه با تحلیل درست می توان به مشکلات کمک کرد گفت: تحلیل های غلط از تحریم ها خطرناک تر است و باید باورهای جامعه به آرمان های انقلاب اسلامی نزدیک شود و جوانان انقلابی به عنوان دیده بان کشور باور مردم را به انقلاب نزدیک کنند تا مسیر پیشرفت حاصل شود و نباید برای یک تحلیل هزینه های گزاف دهیم .

,

 

,

 

,

 

,

 

,

جلیلی همچنین به پارلمان انگلیس هشدار داد و افزود: ایران تمام تعهدات هسته ای خود را انجام داده است و انگلیس نباید جا پای آمریکا بگذارد و مردم نسبت به این رفتار هوشیار هستند و رفتار اروپاییان در نقض رفتار خصمانه علیه کشور بی جواب نخواهد ماند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه