اخبار داغ

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

ریشه کنی بیکاری مهترین دستاورد رونق تولید است

ریشه کنی بیکاری مهترین دستاورد رونق تولید است
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران تنها با عمل به فرامین رهبری محقق می شود، گفت: ریشه کنی بیکاری مهترین دستاورد رونق تولید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید اظهار داشت: مقام معظم رهبری در سال های اخیر همواره بر روی اقتصاد و تولید داخلی تاکید داشته اند که نشان دهنده بینش ایشان در زمینه شناخت مشکلات کشور است.

وی ادامه داد: امسال هم انتظار این بود که ایشان شعاری در زمینه تولید داخل انتخاب کنند تا بتوانیم با عمل به رهنمودهای ایشان بر مشکلات غلبه کنیم.

آشتیانی تصریح کرد: رونق تولید بیکاری را در کشور ریشه کن می کند و این مهم ترین دستاوردی است که عمل به شعار سال می تواند در پی داشته باشد.

وی به نارضایتی مردم از وضعیت اقتصادی کشور اشاره کرد و بیان داشت: مردم از مشکلات اقتصادی ناراحت هستند و برای رفع این مشکلات توجه به تولید کافی نیست بلکه باید با رونق همراه باشد.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: این رونق را چه کسانی می توانند بر عهده بگیرند مجریان کار می توانند در این زمینه تصمیم گیری کنند و این وظیفه ای دولت و مجلس است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه تاکید کرد: تحقق رونق تولید و اقتصاد مقاومتی می تواند زمینه وابستگی به بیگانگان را برای همیشه از بین ببرد و کشور را در مسیر توسعه و اعتلا قرار دهد.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه