اخبار داغ

فرمانده پلیس راه راه کهگیلویه و بویراحمد:

یاسوج-اصفهان پر تردد ترین محور کهگیلویه و بویراحمد/کاهش ۳ درصدی تصادفات در استان نسبت به سال گذشته

یاسوج-اصفهان پر تردد ترین محور کهگیلویه و بویراحمد/کاهش ۳ درصدی تصادفات در استان نسبت به سال گذشته
سرهنگ ویسی پور: با توجه به اینکه اوج مسافرت ها به سمت جنوب است یعنی ورودی از سمت اصفهان و خروجی به سمت مناطق گرمسیری است و بیشترین تردد دیروز به ترتیب متعلق به محور یاسوج –اصفهان و گچساران –نورآباد بود و کمترین تردد نیز متعلق به محور گچساران به بهبهان بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با  پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، وضعیت راه های استان را اینگونه ارزیابی کرد و گفت:ترافیک محورهای اصلی استان  پر حجم است محور یاسوج-بابا میدان، یاسوج-اصفهان و گچساران به نورآباد نیمه سنگین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ،,

 

,

سرهنگ بهنام ویسی پور گفت: با توجه به اینکه  اوج مسافرت ها به سمت جنوب است یعنی ورودی از سمت اصفهان و خروجی به سمت مناطق گرمسیری است و بیشترین تردد دیروز  به ترتیب متعلق به محور یاسوج –اصفهان و گچساران –نورآباد بود و کمترین تردد نیز متعلق به محور گچساران به بهبهان بوده است.

,

 

,

وی ادامه داد: با توجه به بارش هایی که در پیش داریم رانندگان سعی کنند تجیهزات زمستانی را به همراه خود داشته باشند حتما لباس گرم و پتو به همراه  داشته  باشند و همچنین رعایت سرعت مطمئن، دوری از شتاب بی مورد، صبر و حوصله در رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب با وسیله  نقلیه جلویی از نکاتی است که راننده ها باید رعایت کنند که سفر بی خطری را در پیش داشته باشند.

,

 

,

فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد  به تصادف روز گذشته در یکی از شهرستان های استان اشاره کرد و گفت: کمربند ایمنی موضوع بسیار مهمی در رانندگی است، روز گذشته در اثر یک مورد  تصادف  دو نفر از خودرو به بیرون پرتاب شده بودند که بحث کمربند برای سرنشینان جلو و عقب لازم است.

,

 

,

سرهنگ ویسی پور افزود:  یکی دیگر از مشکلاتی که در ایام تعطیلات گریبان گیر راننده ها می شود بحث خستگی و خواب آلودگی است، راننده هایی که خسته هستند نباید به هیچ وجه رانندگی کنند به ازای هر دو ساعت رانندگی نیاز است که  15 دقیقه استراحت کنند راننده ها به هیچ وجه نباید با خستگی و خواب آلودگی مقابله کنند چرا که منجر به حادثه است.

,

 

,

وی به وضعیت تصادفات در استان اشاره کرد و گفت: فعلا روند مناسب است تا کنون در محور های اصلی تصادف منجر به فوت در استان نداشتیم اما در جاده های فرعی بوده است تصادفات منجر به مصدومیت در استان نیز تا کنون  نسبت به سال گذشته سه  درصد کاهش داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه