اخبار داغ

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد؛

ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و کندوان

ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و کندوان
رئیس پلیس راه مازندران از ترافیک نیمه سنگین جاده‌های هراز و چالوس در سومین روز تعطیلات نوروزی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه همه جاده‌های استان باز است، گفت: هم اکنون آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های هراز و چالوس از تهران به شمال نیمه سنگین، پرحجم است.

وی افزود: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

قدمی با بیان اینکه جاده های هراز و چالوس فردا یکطرفه می شوند ، گفت: از لحاظ شرایط آب و هوایی، هوای استان صاف تا نیمه ابری و سطح جاده‌های مازندران خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران به انسداد محور دیواج بهشهر دامغان اشاره کرد و افزود: محور دیواج بهشهر - دامغان به علت آبگرفتگی تا اطلاع ثانوی بسته است.

وی ادامه داد: راهداران و ماموران پلیس راه در نقاط حادثه خیر ، رانشی جاده‌های استان مستقر هستند تا در هنگام وقوع حادثه در کمترین زمان ممکن به حادثه دیدگان امدادرسانی کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت وآمد انواع کامیون و کامیونت از ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۴ فروردین ماه تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۵ فروردین ماه از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

قدمی افزود: آمدوشد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است.

قدمی ادامه داد: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام طرح نوروزی در جاده‌های کرج– چالوس، هراز، سوادکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه