اخبار داغ

پایان تحقیقات درباره تبانی تیم ترامپ با روسیه در انتخابات/ ترامپ زیر تیغ استیضاح

پایان تحقیقات درباره تبانی تیم ترامپ با روسیه در انتخابات/ ترامپ زیر تیغ استیضاح
بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا پس از دو سال تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶، گزارش نهایی خود را به دادستان کل آمریکا تقدیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری رویترز، رابرت مولر، بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا پس از دو سال تحقیق درباره دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 و تبانی مسکو با کمپین انتخاباتی ترامپ، گزارش نهایی خود را به ویلیام بار، دادستان کل آمریکا تقدیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

4:25 باب منندز، سناتور آمریکایی گفت: اگر وزارت دادگستری آمریکا گزارش رابرت مولر را در مورد دخالت روسیه در انتخابات آمریکا منتشر نکند، این سؤال برای اعضای کنگره و مردم آمریکا مطرح می شود که این وزارتخانه قصد دارد چه چیزی را از آنها پنهان کند.

,

4:00 نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بر ضرورت انتشار گزارش رابرت مولر درباره ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 تأکید کرد.

,

3:50 چند تن از نامزدهای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواستار انتشار کامل گزارش رابرت مولر درباره تبانی تیم ترامپ با روسیه شدند.

,

3:35 چاک شومر، رهبر دموکرات های مجلس سنای آمریکا پس از تحویل گزارش مولر به دادستان کل در کنفرانسی خبری گفت: مردم امریکا حق دارند نسبت به حقایق تحقیق رابرت مولر آگاهی یابند.

,

3:20 دفتر وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد هدف ما آن است که در سریعترین زمان ممکن خلاصه ای از گزارش مولر را به صورت عمومی منتشر کنیم

,

3:10: دادستان کل آمریکا: تا جایی که امکان داشته باشد درباره گزارش رابرت مولر شفافیت نشان خواهم داد.

,

2:55: دادستان کل آمریکا اعلام کرد این امکان وجود دارد که تا دو روز دیگر اهم نتایج این گزارش را در اختیار کنگره آمریکا قرار دهد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه