اخبار داغ

دعوت مسئول بسیج سازندگی از مردم سمنان برای کمک به سیل‌زدگان/ مساجد و پایگاه‌های بسیج؛ آماده دریافت کمک‌های مردمی

دعوت مسئول بسیج سازندگی از مردم سمنان برای کمک به سیل‌زدگان/ مساجد و پایگاه‌های بسیج؛ آماده دریافت کمک‌های مردمی
مسئول بسیج سازندگی استان سمنان از مردم دعوت کرد تا برای کاستن از آلام مردم سیل‌زده در شمال کشور، کمک‌های خود را به پایگاه‌های بسیج برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار مرآت، جبار دوستمحمدی مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان از جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان برای کمک به سیل‌زدگان استان سمنان در پایاه‌های بسیج مساجد و محلات خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  مرآت,

جبار دوستمحمدی با بیان این که با توجه به سیل اخیر در استان گلستان، سپاه استان سمنان فعالیت خود را در جهت کمک به سیل‌زدگان آغاز و پنج دستگاه کامیون و یک نانوایی سیار را به این مناطق اعزام کرد گفت: شماره حساب 2310421648654 بانک انصار به نام قرارگاه خیرین سازندگی و محرومیت‌زدایی سمنان آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان عزیز در سراسر استان سمنان است.

,

وی خاطرنشان کرد: در سراسر استان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات نیز آماده دریافت کمک‌های غیرنقدی هستند که بیش‌ترین نیاز پتو و مواد غذایی کنسروی است.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان سمنان با درخواست از عموم مردم برای کمک به هموطنان سیل‌زده به ویژه استان همسایه، گلستان، تصریح کرد: تلاش ما این است که بتوانیم در کم‌ترین زمان ممکن، کمک‌های هم‌استانی‌های عزیز را به مناطق سیل‌زده ارسال کنیم؛ در همین راستا دست یاری و همراهی را برای کمک به سیل‌زدگان به سوی مردم استان دراز می‌کنیم.

,

در آستانه سال نو، با شدت گرفتن بارش‌ها بخش‌هایی از استان‌های مازندران و گلستان دچار سیل‌زدگی شد. کمک‌های نهادهای مختلف به سیل‌زدگان در جریان است اما یاری تمامی مردم ایران اسلامی برای کاستن از آلام مردم سیل‌زده ضرورت دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه