اخبار داغ

حسینی کیا:

هدایت نقدینگی سرگردان برای رونق تولید یک ضرورت است

هدایت نقدینگی سرگردان برای رونق تولید یک ضرورت است
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، یکی از راهکارهای اصلی برای رونق تولید را هدایت نقدینگی سرگردان به سمت تولید عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: رهبر انقلاب سال جاری را سال رونق تولید نامگذاری کردند، زیرا اگر چرخ تولید بچرخد سبب اشتغال و افزایش سطح رفاه به صورت زنجیره وار خواهد شد.
وی افزود: برای رونق تولید باید قوانین دست و پا گیر حذف و خلاهای قانونی با قوانین جدید مرتفع شود همچنین فرهنگ سازی برای مصرف کالاهای ایرانی لازم است.
رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه بیان داشت: بانکها نیز باید منابع خود را به سمت تولید و اشتغال جهت دهی کنند و دولت هم باید کاری کند که نقدینگی جامعه به سمت تولید و اشتغال پیش برود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد , مرصاد,
,
,

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: در شرایط فعلی نقدینگی هربار به سمت ارز، طلا، سکه، مسکن و.. می رود و باعث گرانی می شود با این شرایط اگر دولت برنامه مدونی نداشته باشد رونق تولید نیز محقق نخواهد شد.

,

وی تصریح کرد: در حال حاضر 1700 میلیارد تومان نقدینگی در دست مردم است که باید به سمت تولید و اشتغال جهت داده شود تا اشتغال محقق و بیکاری از بین رود، آمار ازدواج افزایش یابد و ناهنجاری های اجتماعی و طلاق کاهش داده شود در واقع همه این ها به رونق تولید بستگی دارد.

,

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: در این میان نیز مقام معظم رهبری در نامگذاری شعار سال بر روی علت اصلی دست گذارده اند، زیرا بسیاری از مشکلات ما به دلیل عدم رونق تولید است در این صورت می توانیم تحریم و مشکلات دیگر را پشت سر بگذاریم.

,

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم جهت دهی نهادهای بانکی برای حمایت از تولید کنندگان داخلی خاطرنشان کرد: باید بتوانیم تولید را رونق دهیم تا مملکت اسلامی به سطحی از رقابت بین الملل برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه