اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان زنجان خبرداد؛

۳ روز عید٬ ۳کشته در محورهای مواصلاتی استان زنجان/ ترافیک در محورهای استان زنجان سنگین است

۳ روز عید٬ ۳کشته در محورهای مواصلاتی استان زنجان/ ترافیک در محورهای استان زنجان سنگین است
رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به تصادف رانندگی در محورهای زنجان گفت: در این سه روز سه نفر در اثر رانندگی جان خود را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس مظفری در گفت و گو با خبرنگار.  موجرسا با اشاره به وضعیت محورهتی استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در تمامی محورهای استان زنجان سنگین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج,
وی با اشاره به وضعیت ترافیکی راههای اصلی استان تصریح کرد: با آغاز مسافرتها حجم ترافیک در اتوبانهای زنجان-قزوین و زنجان- تبریز بسیار بالا است.
,
رئیس پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: متاسفانه در این سه روز حوادث خسارتی ما در جاده ها بسیار زیاد بود و در این حوادث نیز سه نفر جان خود را از دست دادند.
,
وی با بیان اینکه 60 درصد تصادفات استان زنجان به دلیل خستگی و خواب آلودگی اتفاق می افتد خاطر نشان کرد: انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه نیز از دیگر مواردی است که در استان زنجان منجر به حوادث رانندگی می شود.
,
مظفری با تاکید بر بستن کمربند ایمنی در جاده ها بیان کرد: کمربند ایمنی باعث تضمین جان سرنشینان در بسیاری از موارد می شود.
,
وی عنوان کرد: ترافیک در محورهای ترانزیت و محورهای روستایی نیمه سنگین بوده و ترافیک در همه روستاها بدون هیچ مشکلی جریان دارد.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه