اخبار داغ

اقدامات ۲۴ ساعت گذشته نیروی انتظامی استان مرکزی؛

کشف ۶۰ تن فویل قاچاق در دلیجان/ کاهش ۳۵ درصد وقوع سرقت در شهرستان خمین

کشف ۶۰ تن فویل قاچاق در دلیجان/ کاهش ۳۵ درصد وقوع سرقت در شهرستان خمین
جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان دلیجان در بازرسی از یک انبار تخلیه بار ۶۰تن فویل قاچاق، کشف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ در ۲۴ ساعت گذشته با تلاش مأمورین نیروی انتظامی مجموعه‌ای از باندهای قاچاق و سرقت در حوزه‌های مختلف در استان مرکزی دستگیر شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

کاهش ۳۵ درصد وقوع سرقت در شهرستان خمین / ۳ دستگاه خودروی سرقتی کشف شد

, کاهش ۳۵ درصد وقوع سرقت در شهرستان خمین / ۳ دستگاه خودروی سرقتی کشف شد, کاهش ۳۵ درصد وقوع سرقت در شهرستان خمین / ۳ دستگاه خودروی سرقتی کشف شد,

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به کشف ۳ دستگاه خودروی سرقتی در عملیات پلیس این شهرستان، از کاهش ۳۵ درصدی وقوع سرقت‌های مختلف در ایام تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در سطح این شهرستان خبر داد.

,

سرهنگ" عزیز عزیزی "در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان، موضوع کشف خودروهای سرقتی در دستور کار قرارگاه نوروزی این شهرستان قرار گرفت.

,

وی خاطرنشان کرد: سرانجام  پس از تکمیل تحقیقات پلیس، ۳ دستگاه خودروی سرقتی با هوشیاری مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان خمین در هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی کشف و به مال‌باختگان تحویل داده شد.

,

فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به کاهش ۳۵ درصدی وقوع سرقت‌های مختلف در سومین روز از ایام تعطیلات نوروزی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته در این شهرستان اظهار داشت: پلیس به‌صورت ۲۴ ساعته آماده اجرای مأموریت‌های طرح نوروزی است و هرگز هیچ‌گونه اجازه‌ای به مجرمان برای از بین بردن امنیت و آرامش مردم نخواهد داد.

,

عزیزی در پایان با تأکید بر رعایت نکات ایمنی به‌منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌های مختلف از سوی شهروندان و مسافران نوروزی از آنان خواست تا هرگونه مورد مشکوکی را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به اطلاع  پلیس برسانند تا در کمترین زمان ممکن با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفته و بستر هرگونه هنجارشکنی و تخلف در جامعه از بین برود.

,

کشف ۶۰ تن فویل قاچاق در دلیجان

, کشف ۶۰ تن فویل قاچاق در دلیجان, کشف ۶۰ تن فویل قاچاق در دلیجان,

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان دلیجان در بازرسی از یک انبار تخلیه بار ۶۰تن فویل قاچاق، کشف کردند.

,

سرهنگ " یوسف سپهوند " جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر این‌که فردی اقدام به دپوی کالای قاچاق در انباری کرده و قصد توزیع دارد بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان دلیجان قرار گرفت.

,

وی ادامه داد: پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و هماهنگی با دستگاه قضائی مأموران به محل اعزام و در بازرسی از انبار مذکور موفق به کشف ۶۰ تن فویل و۷۰ هزار متر تی شو و مواد اولیه تولید ایزوگام خارجی قاچاق شدند.

,

این مقام انتظامی با اشاره به این که مالک این انبار هیچ گونه مدارک معتبر گمرکی مبنی بر نگهداری قانونی کالاهای کشف شده به مأموران ارائه نداد، بیان داشت: از سوی کارشناسان اقتصادی، کالاهای قاچاق کشف‌ شده ۴ میلیارد ریال ارزش‌ گذاری شده است.

,

سرهنگ سپهوند خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

,

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پایان با قدردانی از مشارکت شهروندان در انجام موفقیت آمیز مأموریت‌های مختلف پلیسی افزود: در سال "رونق تولید" نیز نیروی انتظامی همچون گذشته به منظور حمایت از تولید ملی و ارتقاء ظرفیت‌های اقتصادی کشور با مفسدان اقتصادی جامعه و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی کرده و هرگز اجازه هیچ گونه فعالیت غیرقانونی را به آنان نخواهد داد.#

,

۲ کشته در پی عدم توجه به جلوی راننده وانت

, ۲ کشته در پی عدم توجه به جلوی راننده وانت, ۲ کشته در پی عدم توجه به جلوی راننده وانت,

واژگونی یک دستگاه خودروی وانت آریسان در آزاد راه "ساوه - همدان"، ۲ کشته برجای گذاشت.

,

سرهنگ" ایرج کهریزی" رئیس پلیس راه استان مرکزی در بیان جزئیات این حادثه گفت: در سانحه رانندگی که در ساعت  ۲۳ و ۵ دقیقه شب گذشته بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی آریسان در کیلومتر ۳۳  آزاد راه "ساوه - همدان"  به وقوع پیوست، ۲ نفر از سرنشینان خودروی مذکور به علت شدت جراحات وارد در صحنه تصادف فوت شدند.

,

وی خاطر نشان کرد: علت این سانحه از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، عدم توجه به جلو از سوی راننده خودروی وانت بیان شده است.

,

این مقام انتظامی در پایان از تمامی هموطنان خواست که با توجه به ازدحام بار ترافیکی جاده ها در ایام تعطیلات نوروزی، همواره رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سرلوحه رانندگی خود قرار داده و با آرامش کامل و رعایت سرعت مطمئنه در سطح محورهای مواصلاتی به رانندگی بپردازند.

,

کشف ۷ کیلو تریاک در استان مرکزی

, کشف ۷ کیلو تریاک در استان مرکزی, کشف ۷ کیلو تریاک در استان مرکزی,

۷ کیلوگرم ماده مخدر تریاک در عملیات روز گذشته پلیس در استان کشف شد.

,

سرهنگ "حجت محمدیان " جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از شهرستان های استان با تیزبینی و هوشیاری، در هنگام کنترل خودروهای عبوری در سطح محورهای مواصلاتی، موفق به کشف ۷ کیلوگرم تریاک شدند.

,

وی در پایان با اشاره به تلاش مأموران به منظور شناسایی و دستگیری مالک مواد مخدر کشف شده اشاره کرد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده موارد مشکوک در زمینه تهیه، توزیع و انتقال مواد مخدر، مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه