اخبار داغ

افزایش ۸۳ درصدی بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد/ راه اندازی ایستگاه شارژ موبایل برای گردشگران

افزایش ۸۳ درصدی بازدید از قلعه فلک الافلاک خرم آباد/ راه اندازی ایستگاه شارژ موبایل برای گردشگران
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از افزایش ۸۳ درصدی بازدید از قلعه فلک‌الافلاک خرم آباد نسبت به روز گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک سید امین قاسمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که در روز دوم فرودین ماه ۱۴هزار و ۷۰۰ نفر از قلعه فلک الافلاک دیدن کردند،گفت: این آمار نسبت به روز قبل با افزایش ۸۳ درصدی روبرو بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , سفیرافلاک,

 

,

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان همچنین در این روز ۴۲ هزار و ۸۶۲  نفر در لرستان اقامت داشته اند.

,

 

,

سرهنگ کرمی از راه اندازی ایستگاه شارژ موبایل در قلعه فلک الافلاک برای خدمات دهی بهتر به گردشگران سفرهای نوروزی خبر داد.

,

 

,

وی افزود: این ایستگاه برای گردشگرانی که از راه دور به این مقصد گردشگری می آیند و خاطرات خود را ثبت می کنند، لازم و ضروری است. 

,

 

,

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: این یگان با ایجاد گشت در بین غرفه های نوروزی و کنترل قیمتها، از فروش محصولات غیر مرتبط و غیر بهداشتی جلوگیری می نماید.  

,

 

,

کرمی اظهارداشت: همچنین جلوگیری از سرقت و کیف قاپی، جلوگیری از ایجاد مزاحمت برای نوامیس، کنترل ورود و خروج و جمع آوری متکدیان و سارقین، عودت اشیاء گمشده به مهمانان از دیگر اقدامات یگان حفاظت در تامین امنیت گردشگران در نوروز 98 است.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه