اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل خبرداد؛

اقامت بیش از ۲۷ هزار گردشگر در سطح استان اردبیل

اقامت بیش از ۲۷ هزار گردشگر در سطح استان اردبیل
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اقامت بیش از ۲۷ هزار نفر مسافر در ایام تعطیلات نوروزی در اردبیل خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر فلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: از 27 اسفند ماه سال قبل تا پایان اولین روز سال جدید بیش از 27 هزار و 300 گردشگر در مراکز اقامتی و هتل‌های استان اردبیل اقامت داشته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: در این بازه زمانی حدود 62 هزار مورد بازدید از مراکز تاریخی، تفریحی و توریستی در سطح استان انجام شده است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تصریح کرد: همچنین در این مدت بیش از هزار 300 بازدید نظارتی در سطح استان انجام شده است.

,

فلاحی افزود: در 15 نقطه از جاده‌های استان اردبیل و در 30 کیلومتری شهرهای گردشگر پذیر در استان با کمک بخش خصوصی ایستگاه‌های پذیرایی از گردشگران دایر شده که این اقدام در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای در ایام نوروز انجام شده است.

,

وی بیان کرد: در اولین روز سال جدید بازدیدهای میدانی از واحدهای اقامتی و مراکز خدماتی و گردشگری در سطح شهرستان‌های مشکین شهر و سرعین انجام گرفت.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل: امروز نیز برای بار دوم بازدید مفصلی از شهر سرعین انجام گرفت و از نزدیک در جریان کیفیت خدمات ارایه شده به مسافران قرار گرفتیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه