اخبار داغ

"خط و نشان" نیروهای دموکراتیک سوریه برای ترکیه

"خط و نشان" نیروهای دموکراتیک سوریه برای ترکیه
گروه مسلح موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» که تحت حمایت آمریکا قرار دارد، از ترکیه خواست تا به مداخله نظامی خود در سوریه پایان دهد و از همه اراضی این کشور عقب‌نشینی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گروه نیروهای دموکراتیک سوریه می‌گوید که «داعش در سوریه هنوز تمام نشده است، بلکه هسته‌های پنهان آن وجود دارد».

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش شبکه روسیا الیوم، گروه مسلح قسد از ترکیه خواست تا «به مداخله نظامی خود در سوریه پایان دهد و از همه اراضی این کشور عقب‌نشینی کند».

, روسیا, قسد,

قسد تاکید کرد که «داعشی‌ها باید در یک دادگاه بین‌المللی در سرزمینی که در آن مرتکب جنایات شدند، محاکمه شوند».

, قسد, داعشی‌ها,

ساعاتی پس از آنکه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، از شکست کامل داعش خبر داد، «نیروهای دموکراتیک سوریه» صبح امروز شنبه / دوم فروردین اعلام کردند که نبردها در منطقه الباغوز واقع در جنوب سوریه، پایان یافته و با «پاکسازی کامل»، بقایای داعش در این منطقه از بین خواهد رفت.

, الباغوز,

مصطفی بالی سخنگوی نیروهای دموکراتیک سوریه، در پیامی توئیتری ضمن اعلام این خبر نوشت که «داعش صد درصد زمین‌هایش را از دست داده و شکست خورده است».

, توئیتری,

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دیروز جمعه در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران گفته بود که «داعش دیگر در سوریه هیچ منطقه‌ای را در اختیار ندارد».

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه