اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد:

رشد ۱۵۰ درصدی بازدیدکنندگان از آثار تاریخی کرمانشاه

رشد ۱۵۰ درصدی بازدیدکنندگان از آثار تاریخی کرمانشاه
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از رشد ۱۵۰ درصدی آمار بازدیدکنندگان از آثار تاریخی استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، امید قادری عصر امروز شنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمانشاه با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اظهار داشت: از روزی که ستاد سفرهای نوروزی آغاز به کار کرده تا دوم فروردین ماه جاری بیش از ۲۶۰ هزار نفر از آثار و اماکن تاریخی و توریستی استان بازدید کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به سال گذشته ۱۵۰ درصد افزایش یافته است، افزود: به طور میانگین در سنوات گذشته سالانه ۲ میلیون نفر از این آثار بازدید می‌کردند.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: این آمار سالانه نسبت به استان‌هایی که جاذبه‌های کمتری از کرمانشاه دارند وضعیت نامناسبی بود.

,

قادری از تدوین تقویم رویدادهای گردشگری استان خبر داد و گفت: علاوه بر این رویداد جهانی کرمانشاه ۲۰۲۰ را در چشمانداز داریم که با توجه به جاذبه‌های اکوتوریستی موجود کرمانشاه این قابلیت را دارد.

,

وی با اشاره به استقبال و حمایت استاندار کرمانشاه از میزبانی استان در این اجلاسیه جهانی، گفت: برای این منظور به حوزه گردشگری روستایی توجه شده است.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه سال جدید را با رویکرد و برنامه‌ریزی دقیقی آغاز کرده‌ایم، ادامه داد: رویکرد سازمان میراث هم در بحث گردشگری کشور به سمت غرب است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه