اخبار داغ

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خبر داد؛

۲ کشته و ۱۰ زخمی در سومین روز نوروز ۹۸

۲ کشته و ۱۰ زخمی در سومین روز نوروز ۹۸
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: طی دو فقره تصادف در سومین روز از عید نوروز، در محورهای مواصلاتی حوزه بلوچستان تاکنون ۲ کشته و ۱۰ زخمی شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمودرضا ناصح در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، افزود: حادثه اول حوالی ساعت 17 و ۲۰ دقیقه روش گذشته در محور ایرانشه-نیکشهر حدفاصل منطقه جاوشیر رخ داد که براثر برخورد خودروی تیبا با یک دستگاه پراید، ۸ نفر از سرنشینان آنان مجروح و به بیمارستان جهت سیر مراحل درمانی انتقال داده شدند.

وی ادامه داد:حادثه دوم نیز در ساعت20 و 4دقیقه در محور ایرانشهر به جلگه رخ داد که براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ متاسفانه ۲ نفر کشته و ۲ نفر از سرنشینان نیز مجروح و به بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ایرانشهر منتقل شدند.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی تا پایان دوم فروردین ماه، 119 تصادف در حوزه جنوب استان به ثبت رسیده که بر اثر آنها 168 نفر مجروح شده اند و خوشبختانه فوتی در این تصادفات به ثبت نرسیده است.

وی تاکید کرد: رانندگان و خانواده ها باید در طی سقر قوانین و مقررات و نکات ایمنی را رعایت کنند تا شاهد وقوع هیچ گونه حادثه ای نباشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون, ،,
,
,
,
, ،,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه