اخبار داغ

نماینده تربت حیدریه:

احیای اقتصاد و رونق تولید در گرو اصلاح نظام بانکی

احیای اقتصاد و رونق تولید در گرو اصلاح نظام بانکی
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از گام های مهم و اساسی تحول در اقتصاد کشور و رونق تولید، اصلاح نظام بانکداری و قانون هدفمتدی یارانه هاست که می توان با تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های لازم نیز محقق شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید باستانی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت؛ اظهار کرد: در شرایطی که آمریکا و همپیمانانش تحریم های سختی بر علیه ملت ایران وضع کرده اند، بعنوان یک نماینده مجلس معتقدم که می توان با تحریم های ظالمانه نیز مقابله کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,
 
,
وی تصریح کرد: مقابله با تحریم های ظالمانه نیازمند آن است که دولت و مجلس تصمیمات سختی برای اصلاح و پیشرفت امور اقتصادی و معیشتی مردم اتخاذ کنند.
,
 
,
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین و شاید اساسی ترین این تصمیمات اصلاح نظام بانکی است که پاسخی به مطالبه رهبری برای احیای اقتصاد و رونق تولید است.
,
 
,
نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از گام های مهم و اساسی تحول در اقتصاد کشور و رونق تولید اصلاح نظام بانکداری است که می تواتد با تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های لازم نیز محقق شود.
,
 
,
وی دومین قدم در رونق تولید را اصلاح قانون هدفمندی یارانه ها عنوان کرد و افزود: قانون هدفمندی یارانه ها به درستی اجرا نمی شود و برای اینکه شاهد رونق تولید و شکوفایی اقتصاد باشیم این قانون نیاز به اصلاح و بازنگری دارد.
,
 
,
این نماینده مجلس همچنین از اصلاح قوانین در بخش تولید، بخصوص تولید محصولات کشاورزی، قانون کار و مالیات بویژه مالیات بر ارزش افزوده بعنوان گام های بعدی برای پیشبرد اهداف در احیای اقتصاد و رونق تولید یاد کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه