اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان:

خدمات رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم زنجان / ۲۰۸ گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم زنجان امسال فعالیت می‌کنند

خدمات رسانی گروه‌های جهادی در مناطق محروم زنجان / ۲۰۸ گروه جهادی برای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم زنجان امسال فعالیت می‌کنند
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان به خدمات رسانی گروه های جهادی در ایام عید گفت: خدمات رسانی گروه‌‌های جهادی در مناطق کم برخوردار در ایام عید تا ۲۰ فروردین ادامه خواهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرهاد امندی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به محرومیت‌زایی گروه‌های جهادی در مناطق مختلف روستایی استان زنجان اظهار کرد: گروههای جهادی از چند سال گذشته در طول سال فعالیت دارند و صرفا در ایام تابستان فعالیت نمی‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: با توجه به استقبال اقشار مختلف از تشکیل گروه و فعالیت در اردوهای جهادی، تا پایان سال 98 تعداد 208 گروه جهادی سازماندهی شده و در مناطق مختلف استان ارائه خدمات خواهند کرد.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان عنوان کرد: تشکیل و ثبت رسمی در بسیج سازندگی شده‌اند که سال 97 نسبت به سالهای گذشته به ویژه در رزمایش خدمت شهریور ماه سال گذشته بهترین و اثربخش‌ترین خدمات را ارائه دادند.

,

وی افزود: گروههای جهادی در ایام تعطیلات به منظور  خدمت‌رسانی به مردم بویژه در مناطق کم برخوردار انگیزه و شور مضاعفی دارند تا به این صورت شادیها و احساسات پاک عاطفی را بین مردم تقسیم کنند.

,

امندی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در این ایام نیز خدمات رسانی می‌کنند خاطر نشان کرد: تعداد 50 گروه در عرصه‌های عمرانی(احداث خانه محروم‌، مرمت مسجد و غیره)، فرهنگی و خدمات رسانی(تهیه بسته‌های معیشتی، البسه و غیره)، بهداشت و سلامت‌، کشاورزی و منابع طبیعی و درختکاری فعالیت می‌کنند.

,

وی در خصوص بازه زمانی فعالیت اردوهای جهادی در ایام نوروز گفت: اردوی جهادی نوروزی از 20 اسفند ماه اغاز شده تا 20 فروردین ماه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه