اخبار داغ

دبیر کمیته بهداشت درمان و محیط زیست خدمات سفرهای نورزی استان کرمان:

مراجعه بیش از ۵۵ هزار نفر به اورژانس بیمارستان های استان کرمان/ جمع آوری بیش از ۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی

مراجعه بیش از ۵۵ هزار نفر به اورژانس بیمارستان های استان کرمان/ جمع آوری بیش از ۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی
صابری گفت: در بازه زمانی 285 اسفند ماه سال 97 تا ساعات ابتدایی روز سوم فروردین ماه تعداد 55 هزار و 221 نفر به اورژانس بیمارستان های استان کرمان مراجعه داشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد صابری دبیر کمیته بهداشت درمان و محیط زیست خدمات سفرهای نورزی استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص اقدامات حوزه سلامت استان در طرح سفرهای نورزی با بیان اینکه این طرح از تاریخ 25 اسفند آغاز شده است، گفت: تعداد افراد فوتی ناشیاز تصادف از تاریخ یاد شده تا صبح روز سوم فروردین ماه 28 نفر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با اشاره به اینکه تعداد فوتی های غیر تصادفی در زمان یاد شده 70 نفر بوده است، ابراز کرد: مصدومان تصادفی  انتقال یافته توسط اورژانس 793 نفر بوده است و بیماران غیر تصادفی انتقال یافته توسط اورژانس تعداد هزار و 186 مورد تا کنون انجام شده است.

,

صابری با بیان اینکه تعداد مصدومان تصادفی درمان شده در محل حادثه را 160 نفر اعلام کرد و  اظهار داشت: بیماران غیر تصادفی درمان شده در محل حادثه 660 نفر از تاریخ 25 اسفند ماه تا ساعات ابتدایی سوم فروردین ماه اعلام شده است.

,

رییس اورژانس کرمان افزود: هزار و 24 نفر در بازه زمانی یاد شده به کمپ های سلامت نورزی مراجعه کرده اند و همچنین 327 مورد بازدید از بیمارستان ها و پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی توسط مسئولین مربوطه انجام شده است.

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در زمان یاد شده تعداد 55 هزار و 221 نفر به اورژانس بیمارستان ها مراجعه داشته اند، عنوان کرد: از تعداد یاد شده 46 هزار و 984 نفر به صورت سرپایی در بیمارستان درمان شده اند و تعداد 371 نفر از بیماران نیز به بخش های ویژه منتقل شده اند.

,

دبیر کمیته بهداشت درمان و محیط زیست خدمات سفرهای نورزی استان کرمان ادامه داد: همچنین تعداد 2 هزار و 348 بیمار نیز از اورژانس به بخش های عادی منتقل شده اند.

,

صابری با بیان اینکه تعداد موالید در بازه زمانی یاد شده 961 مورد بوده است، تصریح کرد: تعداد 845 مورد عمل جراحی اورژانسی و تعداد هزار و 562 جراحی غیر اورژانسی و همچنین 243 مورد اعزام بین بیمارستانی انجام شده است.

,

این مقام مسئول با اشاره به 15 مورد احیاء موفق از تاریخ 25 اسفند ماه تا ساعات ابتدایی روز سوم فروردین ماه اظهار کرد: 8 هزار و 560 مورد بازدید بهداشتی صورت گرفته و میزان 7 هزار و 973 کیلو گرم مواد غذایی فاسد جمع آوری شده است.

,

وی در پایان با بیان اینکه آمار تکمیلی متوفیان ناشی از حوادث ترافیکی مربوط به نوروز 98 پس از جمع بندی های نهایی از طریق پزشکی قانونی و سایر نهاد های ذیربط اعلام خواهد شد، خاطر نشان کرد: در بازه زمانی یاد شده تعداد 57  مورد از مراکز و اماکن مختلف و تعداد 350 مورد بازدید در حوزه غذا و دارو انجام شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه