اخبار داغ

مدیرکل صمت شمال استان کرمان:

استان کرمان ظرفیت های مناسبی در عرصه معادن دارد/پرداخت تسهیلات یارانه ای به واحدهای کوچک و متوسط در قالب رونق تولید

استان کرمان ظرفیت های مناسبی در عرصه معادن دارد/پرداخت تسهیلات یارانه ای به واحدهای کوچک و متوسط در قالب رونق تولید
مدیرکل صمت شمال استان کرمان گفت: مهمترین برنامه امسال دولت برای حمایت از صنایع کوچک و متوسط پرداخت تسهیلات در قالب طرح رونق تولید است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی حسینی نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ در رابطه با شعار امسال "رونق تولید" اظهار داشت: برای رونق در واحدهای داخلی علی الخصوص در زمینه معادن ظرفیت های خوبی در استان کرمان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی اولویت کاری اداره کل صنعت معدن و تجارت را در سال 98 ایجاد ارزش افزوده و ایجاد صنایع فرآوری و تکمیل ارزش افزوده عنوان کرد و افزود: در استان به عنوان قطب فولادی با توجه به اینکه بیشترین ذخایر سنگ آهن را در کشور داریم در زمینه کرومیت و مواد معدنی از جمله مس و زغالسنگ با تکمیل ارزش افزوده این زنجیره را دنبال خواهیم کرد.

,

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه امسال براساس فرمایشات مقام معظم رهبری بحث رونق تولید در واحدهای کوچک و متوسط را دنبال می کنیم اذعان داشت: از طریق پرداخت تسهیلات حتی تسهیلات یارانه ای و ایجاد زنجیره با توجه به ظرفیت داخل استان و کشور سعی داریم این رونق را برای واحدهای کوچک و بزرگ نیز داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه