اخبار داغ

مدیرکل امور بانوان استانداری یزد:

رونق تولید گردونه اقتصادی کشور را به حرکت درمی‌آورد

رونق تولید گردونه اقتصادی کشور را به حرکت درمی‌آورد
مدیرکل امور بانوان استانداری یزد با بیان اینکه «رونق تولید» گردونه اقتصادی کشور را به حرکت درمی‌آورد، گفت: تحقق شعار سال موجب حل مشکلات بیکاری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا؛ هرساله رهبر معظم انقلاب نیاز ملی را در ایام عید نوروز و در قالب «شعار سال» اعلام می‌فرمایند؛ و اگر مجموعه‌ی سیستم بوروکراسی کشور اعم از قوای سه‌گانه، نهادهای زیر نظر ایشان و فرهنگ‌عامه در یک حالت اجماعی بتوانند به سمت تحقق این اهداف ترسیم‌شده حرکت کنند، بخش اعظمی از مشکلات کشور حل خواهد شد و شرایط برای یک توسعه‌ی بهینه، پایدار، مطلوب و موردنیاز جامعه ایرانی فراهم می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نقش برجسته زنان در تحقق شعار سال

, نقش برجسته زنان در تحقق شعار سال,

مدیرکل امور بانوان استانداری یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا اظهار کرد: رونق تولید ملی و بالا بردن کیفیت تولید داخلی به‌صورت جهادی بر عهده تک‌تک افراد جامعه در عرصه‌های مختلف است.

, یزدرسا,

فاطمه دانش یزدی ادامه داد: حمایت از تولید داخلی در خانواده‌ها با مسئولیت بیشتر زنان روبه‌رو می‌شود؛ چراکه مادران در خانواده نقش تربیتی و فرهنگ‌سازی را بر عهده دارند.

,

وی با بیان اینکه اقشار عمومی جامعه در تحقق حمایت  و رونق تولید ملی نقش مهمی دارند، تصریح کرد: باید توجه داشت که افزایش سرمایه ملی جز با تولید ملی و بالا بردن تلاش و کوشش محقق نمی‌شود.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه مبارزه با تنبلی و بیکاری و پرورش نسلی توانمند و تولیدکننده یکی از وظایف مهم زنان است، خاطرنشان کرد: بخشی از زنان جامعه تولیدکننده و مولد هستند و در بحث اشتغال و پرورش نیروی کار فعالیت می‌کنند؛ بر این اساس ایفای نقش زنان در مشاغل فناوری محور، دانش‌بنیان و خانگی ضرورت دارد.

,

وی افزود: باید استان یزد که از ظرفیت‌های مختلفی در عرصه دانش و فناوری برخوردار است جهت‌گیری و برنامه‌های خود را در این راستا متمرکز نماید تا پیش‌زمینه‌ای از رونق تولید ملی و داخلی فراهم آید.

,

تحقق شعار سال درگرو مصرف کالای ایرانی و افزایش کیفیت آن از سوی تولیدکننده

, تحقق شعار سال درگرو مصرف کالای ایرانی و افزایش کیفیت آن از سوی تولیدکننده,

دانش یزدی اظهار کرد: از بعد دیگر برای تحقق شعار سال توجه به حمایت و مصرف کالای ایرانی از سوی جامعه و افزایش کیفیت از سوی تولیدکنندگان دارای اهمیت است تا رابطه تولید و مصرف در جامعه به شکل متوازن برقرار شود.

,

وی تصریح کرد: رونق تولید و مصرف کالای داخلی بر حل مشکلات بیکاری نیز تأثیرگذار است و به‌طورکلی گردونه اقتصادی کشور را به حرکت درمی‌آورد.

,

مدیرکل امور بانوان استانداری یزد تقویت زیرساخت‌های اقتصادی را به‌عنوان نخستین گام در رونق تولید داخلی و حمایت از محصولات ملی عنوان کرد و افزود: با تقویت زیرساخت‌های اقتصادی مهار قاچاق کالا، حمایت از تولیدکنندگان و افزایش کیفیت کالاها تحقق می‌یابد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه