اخبار داغ

قشم گردی روحانی در اوج بحران سیلاب گلستان/ شمال کشور لنگ سفر نوروزی رئیس جمهور

قشم گردی روحانی در اوج بحران سیلاب گلستان/ شمال کشور لنگ سفر نوروزی رئیس جمهور
سفر روحانی و تیم دولت به جزیره شگفت انگیز قشم برای دومین سال متوالی در نوروز ۹۸ در حالی صورت گرفته که سیلاب شمال کشور را با خود برده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛آب و‌هوای مطبوع هرمزگان در چله زمستان و بهار دل انگیزگردشگران و مسافران بسیاری را گوشه و‌کنار کشور به خود می کشاند از این رو بهره مندی از زمستان دل انگیز سواحل خلیج فارس در اوج سرما و بوران فرصتی ناب و‌خاطره ساز است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فارغ از حضور پرشور گردشگران، شروع فصل زمستان را باید سرآغاز سفرهای کاری و‌ماموریت اداری دانست که بر حسب اتفاق تنها به همین چندماه ختم می شود و با شروع تابستان گرم و پیش از موعد دیگر اثری از تیم های بازرسی و کارشناسان کشوری نخواهید دید.

,

حقیقتا باید زمستان را فصل پرمشغله هرمزگانی ها دانست چرا که در کنار کار و تلاش کشاورزان و باغداران برای تولید محصول خارج از فصل وظایف کارمندان و کارکنان ادارات نیز با هجوم تیم های تخصصی و بازرسی دوچندان می شود.

,

مقامات و صاحبان منصب سیاسی و دولتی نیز پای ثابت مسافران زمستانی به خطه جنوب و هرمزگان هستند که به بهانه های بازدید،رونمایی، افتتاح و غیره چند روزی را در این استان می گذرانند و نهایتا با دست پر از سوغات جنوب راهی دیار خود می شوند حال اگر در طول سال پیگیر وعده ها و مصوباتشان باشید،چیزی عایدتان نخواهد شد.

,

در میان خیل عظیم مسافران و گردشگران بهاری هرمزگان سفرهای نوروزی رئیس جمهور به این خطه باب جدیدی از تدابیر دولت امید را باز کرده که در طول دو دوره اخیر جزایر کیش، قشم و شهرستان بندرعباس به پایگاه نوروز گذرانی روحانی و اکیپشان مبدل شده است.

,

توجه ویژه مقام ارشد دولت به ظرفیت های بی نظیر گردشگری هرمزگان توفیقی است که تاکنون نصیب هیچ استانی نشده و در ابتدای راه، امید نگاه خاص دولت برای رونق و آبادانی این خطه می رفت اما با وجود وعده های مکرر و سخنرانی های تکراری چیزی عاید هرمزگان نشد که نهایتا تیم رئیس جمهور با تغییر در رویه سفرهای نوروزی خود به دور از حضور رسانه ها در بایکوت خبری تعطیلات ‌نوروزی خود را سپری می کنند.

,

بروز مشکلات اقتصادی و بحران های مالی در سال های اخیر موجب شده تا مردم خواستار توجه و‌تلاش بیشتر مقامات برای رسیدگی به وضع موجود باشند و خوشگذرانی مسئولان ارشد را در چنین شرایطی مناسب نمی بینند.

,

جزیره شگفت انگیز قشم در نوروز ۹۸ برای دومین سال متوالی در حالی از نخستین روز سال میزبان تیم دولت است که سیلاب شمال کشور را با خود برده و صدها هزار نفر دچار بحران شده اند.

,

قشم گردی رئیس جمهور در اوج بحران شهرهای شمالی تیتر یک رسانه ها و فضای مجازی کشور شده و بنا به اطلاعات دریافتی روحانی به همراه جهانگیری و اکیپ ۱۲نفره از روز اول فروردین در سازمان منطقه آزاد قشم مستقر شده اند که ساعاتی پس از انتشار این خبر جهانگیری خود را به گلستان رساند و با انتشار تصاویری از حضور معاون اول در جمع سیل زدگان به تعطیلات نوروزی خود پایان داد.

,

حال در چهارمین روز از فرودین و پیشروی سیلاب به مناطق مختلف استان گلستان ومازندارن باید منتظر ماند که رئیس جمهور چه زمان از اقامت بهاری خود خارج می شود و نسبت به حوادث واکنش نشان می دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه