اخبار داغ

تحلیلگر مسائل سیاسی/

تحقق "شعار رونق تولید"رمز اقتدار ملت ایران

تحقق "شعار رونق تولید"رمز اقتدار ملت ایران
تحلیلکر مسلائل سیاسی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان "رونق تولید" از سوی مقام معظم رهبری گفت: رمز اقتدار ملت ایران در تحقق این شعار رهبری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر خداداد خدادادی  تحلیلگر مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز با اشاره  به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به نام رونق تولید، افزود: رونق تولید نیازمند رسیدن به خود اتکایی، خودباوری و جلوگیری از واردات بی رویه بوده که نیاز است دولت با کنترل مرزها اجازه واردات بی رویه و کالاهای مشابه را ندهد.

خدادادی با بیان اینکه  رمز اقتدار ملت ایران تحقق "شعار رونق تولید" است تصریح کرد: در شرایطی که دشمن تمامی توان خود را به کار گرفته تا کشور را در حوزه مسائل اقتصادی فلج کند، مقام معظم رهبری برای برون رفت از این چالش ها، شعار سال را به خوبی انتخاب کردند.

وی اظهار داشت: برای عبور از چالش های معیشتی، راهی جز پرداختن به تولید داخلی نداریم لذا قوای سه گانه باید نهایت اهتمام و تلاش خود را برای رونق تولید، به کار گیرند.

خدادادی با بیان اینکه کشور سال ها با چالش های اقتصادی و معیشتی روبرو بوده است، بیان کرد: هر سال رهبر معظم انقلاب به فراخور شرایط و ظرفیت‌های موجود در کشور، شعار سال را تعیین می‌کنند و امسال هم بر همین اساس، شعار سال را انتخاب کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه