اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده است/تردد در تمام محورها جریان دارد

جاده‌های استان کرمانشاه لغزنده است/تردد در تمام محورها جریان دارد
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارندگی در تمامی محورها و لغزنده بودن محورهای منتهی به استان کرمانشاه گفت: تردد در تمام محورها جریان دارد و مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصاد ، سرهنگ محمد حیدری امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بارش‌ها تا پایان روز سه شنبه ۶ فروردین در اغلب نقاط استان ادامه دارد و در برخی مناطق نظیر شهرهای اورامانات و قصرشیرین، سرپل ذهاب و دالاهو بارش‌ها به بیش از ۱۰۰ میلی متر می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی ادامه داد: در چنین شرایطی انتظار می‌رود مسافران نوروزی که وارد کرمانشاه شده‌اند و قصد بازدید از مناطق مختلف استان خصوصاً مناطق یاد شده را دارند یا سفر خود را به تعویق انداخته و یا با احتیاط کامل همراه با تجهیزات زمستانی در جاده‌ها حضور پیدا کنند.

,

سرهنگ حیدری تصریح کرد: در این میان، رعایت فاصله طولی مناسب با خودروهای دیگر، پرهیز از سبقت و سرعت‌های غیرمجاز و اطمنیان از سالم بودن وسایل گرمایشی و برف پاکن های خودرو از جمله نکاتی است که تمامی رانندگان باید نسبت به رعایت آن اهتمام لازم را داشته باشند.

,

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه همچنین با اشاره به حضور ۱۰۵ گشت ثابت و سیار و ۱۱۰ دستگاه دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های استان، گفت: رانندگانی که در طول مسیر مرتکب ۲ تخلف حادثه ساز شوند خودروی آنها اعم شهروندان کرمانشاهی و مسافران نوروزی توقیف خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه تردد در تمامی محورهای استان جریان داشته و مشکل ترافیکی خاصی وجود ندارد، گفت: بیشترین ترددها در محورهای همدان - کرمانشاه، کرمانشاه - کامیاران و کرمانشاه اسلام آبادغرب صورت می‌گیرد.

,

سرهنگ حیدری در پایان تصریح کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۸ نفر در جاده‌های استان طی ۳ حادثه جان خود را از دست داده‌اند که همین موضوع می‌طلبد رانندگان با تأمل و دقت بیشتری در جاده‌ها حضور پیدا کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه