اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل:

اقامت ۹۰ هزار نفری مسافران نوروزی تا به امروز در اردبیل

اقامت ۹۰ هزار نفری مسافران نوروزی تا به امروز در اردبیل
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: تعداد اقامت‌ها در مراکز اقامتی استان اردبیل از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از ۹۰ هزار و ۱۰۰ نفر بوده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نزدیک به ۲۰ درصدی داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، نادر فلاحی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: با تغییر محتوایی در موزه‌‌های استان میزان استقبال از این مراکز فرهنگی افزایش یافته است و تلاش و جدیت بر این است تا با اطلاع‌رسانی‌های لازم میزان بازدید از موزه‌های استان را افزایش دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: براساس آمارهای به ثبت رسیده بیش از دو هزار و 100 نفر روز گذشته از موزه‌های استان اردبیل بازدید کردند.

,

وی تصریح کرد: تعداد اقامت‌ها در مراکز اقامتی استان اردبیل از ابتدای طرح نوروزی تاکنون بیش از 90 هزار و 100 نفر بوده است که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش نزدیک به 20 درصدی داشته است.

,

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل بیان کرد: در این مدت بیش از 185 هزار نفر از مراکز تاریخی، فرهنگی و توریستی بازدید کردند.

,

فلاحی افزود: با برگزاری برنامه‌های نوروزگاهی در سطح استان و با اجرای برنامه های آیینی و بازی‌های بومی و محلی و عرضه سوغات محلی به استقبال گردشگران می‌رویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه