اخبار داغ

گشت نامحسوس پلیس راه با خودروهای فرمانداری های استان

گشت نامحسوس پلیس راه با خودروهای فرمانداری های استان
دبیر ستاد نوروزی استان اصفهان گفت: حدود 45 ایستگاه امنیت سفر در سطح راه‌های استان فعال شده که حُسن ایجاد ایستگاه امنیت و سلامت، فرصت یک ربع استراحت برای رانندگانی خواهد بود که دو ساعت رانندگی مستمر داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به وضعیت حضور و اسکان مسافران اظهار کرد: ستاد سفرهای نوروزی دو اقدام شامل ایمنی سفر و خدمات اسکان سفر را در دستور کار خود قرار داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

دبیر ستاد نوروزی استان اصفهان تصریح کرد: حدود 45 ایستگاه امنیت سفر در سطح راه‌های استان فعال شده که حُسن ایجاد ایستگاه امنیت و سلامت، فرصت یک ربع استراحت برای رانندگانی خواهد بود که دو ساعت رانندگی مستمر داشتند.

,

وی افزود: دستگاه‌های خدمات رسان از جمله اورژانس، هلال احمر، پلیس راه، راهداری و حمل و نقل جاده ای در تمامی این ایستگاه ها حضور دارند.

,

غلامی در ادامه گفت: همچنین هفت ستاد خدمات سفر از سوی شهرداری اصفهان در ورودی این کلان شهر برای راهنمای مسافران ایجاد شده است، این مراکز به کاهش ترافیک و راه بندان در شبکه راه های شهری کمک و مسافران را به نزدیک ترین محل اسکان هدایت می کنند.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در پایان عنوان کرد: پلیس راه هم حضور فعالی در شبکه راه ها داشته و کمکی که فرمانداری های استان توانستند به پلیس راه داشته باشند، این بود که نزدیک به 60 خودرو در اختیار آن ها گذاشته تا گشت های نامحسوس در شبکه راه ها وجود داشته باشد؛ این گشت ها بیشترین تصادف ناشی از سرعت و سبقت های غیر مجاز را کنترل می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه