اخبار داغ

انجام 1195 مأموریت اورژانس اصفهان در دو روز نخست سال

انجام 1195 مأموریت اورژانس اصفهان در دو روز نخست سال
دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: یک هزار و 195 مورد مأموریت در اورژانس اصفهان برای این مدت ثبت شد که 882 مورد آن غیر ترافیکی و 313 مورد هم مربوط به حوادث ترافیکی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غفور راستین در گفتگو با صاحب نیوز در تشریح آمار فعالیت های معاونت های مختلف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در دو روز نخست سال 1398 بیان کرد: همکاران ما در اورژانس‌ شهرستان اصفهان پذیرای سه هزار و 159 تماس در این مدت بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اصفهان ادامه داد: یک هزار و 195 مورد مأموریت در اورژانس اصفهان برای این مدت ثبت شد که 882 مورد آن غیر ترافیکی و 313 مورد هم مربوط به حوادث ترافیکی بود.

,

وی افزود: همکاران ما هم در معاونت غذا و دارو در دو روز نخست سال جدید، 67 مورد بازرسی میدانی انجام داده که این بازرسی ها منجر به 311 مورد پاسخگویی و 20 مورد نمونه برداری شد.

,

راستین تصریح کرد: همچنین شش هزار و 601 بازرسی میدانی از سوی بازرسان بهداشتی انجام که در روند این بازرسی ها 240 مورد مداخله نظارتی و پلمپ و چهار هزار و 902 مورد نمونه برداری صورت گرفت.

,

دبیر ستاد نوروزی دانشگاه علوم پزشکی همچنین خاطر نشان کرد: 16 هزار و 716 مراجعه هم در دو روز نخست سال 1398 به اورژانس های بیمارستانی انجام گرفت که وضعیت این بیماران برای یک دو  و 954 نفر زیر شش ساعت تعیین تکلیف و 416 نفر هم بستری شدند که 122 نفر آن ها برای بستری در تخت های ویژه پذیرش شدند.

,

راستین با اشاره به فعالیت شبانه روزی ستاد هدایت و پایش مراقبت های پزشکی به منظور هماهنگی بین کلیه مراکز درمانی استان گفت: همکاران ما در این حوزه هم یک هزار و 15 تماس هماهنگی در این دو روز انجام دادند که دو مورد از آن‌ها مربوط به دیالیز اورژانس و 35 تماس هم مربوط به پیگیری مادر پرخطر بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه