اخبار داغ

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان کرمانشاه مطرح کرد:

برپایی ۶۰۰ غرفه صنایع دستی و سیاه چادر طی نوروز در استان کرمانشاه

برپایی ۶۰۰ غرفه صنایع دستی و سیاه چادر طی نوروز در استان کرمانشاه
معاون صنایع دستی میراث فرهنگی استان کرمانشاه از برپایی ۶۰۰ غرفه صنایع دستی و سیاه چادر در استان خبر داد و گفت: ۸۰ چادر آن در مرکز استان برپا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروانه حیدری در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، مجموع غرفه‌های صنایع دستی و سیاه چادرهای برپا شده در سطح استان را ۶۰۰ مورد اعلام کرد و اظهار داشت: این غرفه‌ها در طول ایام نوروز برپا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گو, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه افزود: از این تعداد ۸۰ سیاه چادر در مرکز استان برپا شده است که ۱۷ مورد آن با همکاری شهرداری کرمانشاه و در میادین مختلف بوده است.

,

به گفته حیدری همچنین طی این مدت ۶۰ غرفه صنایع دستی به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی در استان برپا شده و تا پایان تعطیلات نوروز دایر است.

,

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه بزرگ صنایع دستی نیز در محوطه تاریخی طاق بستان با حدود ۱۰۰ غرفه دایر است.

,

حیدری خاطرنشان کرد: همچنین در سیاه چادرهای برپا شده در سطح شهرستان کرمانشاه و اقصی نقاط استان محصولات صنایع دستی عرضه می‌شود.

,

وی از برپایی غرفه‌های صنایع دستی و سیاه چادر در سایر شهرستان‌های استان خبر داد و افزود: در این مکان‌ها عرضه غذا و نان محلی نیز صورت می‌گیرد.

,

به گفته معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ۷۰ مکان برای برپایی نمایشگاه‌های سوغات و صنایع دستی در استان نظر گرفته شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه