اخبار داغ

معاون استاندار زنجان:

کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در استان زنجان/ تمهیدات لازم در خصوص سیل احتمالی در زنجان اندیشیده شده است

کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در استان زنجان/ تمهیدات لازم در خصوص سیل احتمالی در زنجان اندیشیده شده است
معاون استاندار زنجان از کاهش تصادفات و تلفات جاده ای ایام نوروز در استان زنجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهرداد سلطانی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه موضوعات مرتبط با سفرهای نوروزی را چه قبل از عید و چه اکنون به صورت جدی دنبال می کنیم، ابراز کرد: علی رغم افزایش نسبی سفرها خوشبختانه شرایطی که در استان حاکم است، مورد رضایت بوده و به خوبی رصد می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مهرداد سلطانی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه موضوعات مرتبط با سفرهای نوروزی را چه قبل از عید و چه اکنون به صورت جدی دنبال می کنیم، ابراز کرد: علی رغم افزایش نسبی سفرها خوشبختانه شرایطی که در استان حاکم است، مورد رضایت بوده و به خوبی رصد می شود., موج رسا;,

وی افزود: ما در ستاد خدمات سفر نیز موضوعات را پیگیری کردیم و دستگاه های خدمات رسان نیز در وضعیت آماده باش قرار دارند و تا پایان تعطیلات نیز این روند ادامه خواهد داشت.

,

معاون عمرانی استان زنجان با بیان اینکه دستگاه های امدادی و پلیس با جدیت خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه می دهند، ابراز کرد: با حضور این عوامل ما کاهش تلفات و تصادفات را در جاده های استان داشتیم، علی رغم اینکه در طول سال تصادفات به نسبت در کل کشور رو به افزایش بود.

,

وی با تاکید بر اینکه مشکل خاصی در زمینه خدمات رسانی به مسافران نوروزی مشاهده نمی شود، گفت: امروز نیز در جلسه ستاد مدیریت بحران استان به موضوع ورود یک سامانه بارش قوی به استان پرداخته و به تمام مسئولان و فرمانداران توصیه های لازم ارائه شد و تمهیدات لازم نیز در خصوص سیل احتمالی اندیشیده شده است.

,

سلطانی با بیان اینکه احتمال وقوع سیل پایین است، افزود: احتمال آبگرفتگی معابر شهری و گاه پرآب شدن مسیرها و رودخانه های فصلی وجود دارد اما وقوع سیل گسترده پیش بینی نمی شود.

,

وی بیان کرد: در صورت وقوع سیل بر اثر بارشهای امروز و فردا نیز با تمهیدات پیش بینی شده مشکلی نخواهیم داشت.

,

معاون عمرانی استاندار زنجان در خصوص خدمات مراکز اقامتی استان به مسافران نوروزی نیز عنوان کرد: طبق گزارشات رسیده خدمات خوبی به مسافران نوروزی در استان ارائه می شود که بازیدهای سرزده ای نیز از این مراکز انجام می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه