اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی البرز:

۱۲۰۰ تخته پتو و یک نیسان کنسرو از البرز به گلستان ارسال شد/ آماده اعزام گروه های جهادی تخصصی هستیم

۱۲۰۰ تخته پتو و یک نیسان کنسرو از البرز به گلستان ارسال شد/ آماده اعزام گروه های جهادی تخصصی هستیم
مسئول بسیج سازندگی البرز گفت: مردم گلستان در حال حاضر به پمپ آب نیاز اساسی دارند و همچنان جمع آوری کمک های مردمی در کرج ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، مسئول بسیج سازندگی البرز درباره آمار اقلام جمع آوری شده برای کمک به سیل زدگان استان گلستان به خبرنگار تیتریک، گفت: یک نیسان کنسرو و یک کامیون 10 تُن با یک هزار و 200 تخته پتو برای امداد رسانی به مردم سیل زده اعزام شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
 
,
علی ترکاشوند با اشاره به جمع آوری یک تریلر آب معدنی، افزود: 2 نیسان نان لواش نیز توسط مردم در قالب کمک به همنوعان خود در گلستان تدارک دیده شد و البته نباید از شرایط کنونی معیشتی مردم غافل شد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه پوشاک نیز در میان کمک های مردمی وجود داشت، اظهار داشت: مردم گلستان در حال حاضر به پمپ آب نیاز اساسی دارند و همچنان جمع آوری کمک های مردمی در کرج ادامه دارد. 
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی البرز در خاتمه تصریح کرد: اقلام جمع آوری شده عصر یکشنبه به استان گلستان ارسال شد و در صورت نیاز گروه های جهادی تخصصی به مناطق سیل زده اعزام می شوند. 
,
 
,
شایان ذکر است کانون شهید سبحانی ناحیه امام حسین (ع) کرج واقع در سه راه رجایی شهر، همه روزه از ساعت 8 صبح الی 16 عصر پذیرای کمک های مردمی از جمله پتو، پوشاک و مواد غذایی کنسرویی خواهد بود. 
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه